№22/048787-еп

Будувати якісне асфальтоване узбіччя шириною не менше 50 см вздовж всіх автомобільних доріг для проїзду велосипедів та проходу пішоходів в місцях де немає інших якісних доріг для них

Автор (ініціатор): Войтович Назарій Іванович
Дата оприлюднення: 05 грудня 2018
В сучасному суспільстві мода на здоровий образ життя стає все більш масовою. Ще років 10 тому велосипедиста на українських дорогах авто зустрічали агресивними сигналами, небезпечними підрізаннями та нецензурною лайкою. Зараз після безвізового режиму з ЄС власники машин потрохи стають толерантними до велосипедистів. Кількість двоколісних учасників руху все більше зростає. Ми бачимо як Уряд України будує дороги, поки що переважно між великими обласними центрами, але процес іде. Хотілось звернути увагу на ширину смуги дороги, вона- мала, порівняно з шириною фур, які іноді ледве вписуються в одну смугу руху. А розширення доріг якщо йде, то за рахунок і без того вузького асфальтованого узбіччя (розміткою забирають частину асфальтованого узбіччя на користь дороги). При цьому узбіччя являє собою уже не асфальт, а каміння, грунт, траву чи просто канаву для стоку води. Виходить ситуація коли їхати велосипедом по узбіччу неможливо. В таких випадках велосипедисти змушені виїздити на правий край дороги для машин. Через вузькість самої дорожньої смуги і частому проїзду, маневруванню широких-вантажних авто (фур), автобусів чи не менш широких машин люкс класу, їзда велосипедом перетворюється на постійне перестроювання з правого краю дороги за межу розмітки правої смуги руху - узбіччя без асфальту (бездоріжжя). Така ситуація часто призводить до аварій не на користь велосипедистів (шолом і світло-відбивний жилет тут мало допомагають).
Згідно норм та правил в залежності від категорії доріг узбіччя не призначене для руху авто, але для велосипедів так, якщо немає велодоріжок, та для пішоходів за відсутності тротуару. Пропоную закладати в будівництво доріг обов'язкову норму про узбіччя, яке повинно бути шириною не менше 50 см (від центру бокової розміточної лінії) виконане тільки з якісного асфальту, ремонтуватись разом з усім дорожнім полотном, із забороною стоянки на ньому будь-яких транспортних засобів
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Титаренко Володимир Володимирович
05 березня 2019
2.
Пушенко Дарья Сергеевна
04 березня 2019
3.
Якубчик Іван Ярославович
04 березня 2019
4.
Гонгало Олена Анатоліївна
04 березня 2019
5.
Гречана Анастасія Олегівна
04 березня 2019
6.
Животовская Анна Евгеньевна
04 березня 2019
7.
Лучинський Олександр Валерійович
03 березня 2019
8.
Горлінський Олександр Вікторович
03 березня 2019
9.
Калашникова Марина Владимировна
03 березня 2019
10.
Бублик Олексій Сергійович
03 березня 2019
11.
Кирик Андрій Олександрович
02 березня 2019
12.
Тахтаров Сергій Васильович
02 березня 2019
13.
Машлятіна Тетяна Дмитрівна
02 березня 2019
14.
Корецький Петро Іванович
28 лютого 2019
15.
Стебунов Андрій Андрійович
27 лютого 2019
16.
Кошелева Виктория Борисовна
26 лютого 2019
17.
Рутар Галина Андріівна
25 лютого 2019
18.
Гребенюк Сергей Викторович
20 лютого 2019
19.
Бойко Ірина Леонідівна
17 лютого 2019
20.
Кочубей Юрий Глебович
14 лютого 2019
21.
Кравченко Олеся Павлівна
12 лютого 2019
22.
Кумець Олена Іванівна
05 лютого 2019
23.
Коцюба Олексій Георгійович
03 лютого 2019
24.
Мосіна Юлія Сергіївна
01 лютого 2019
25.
Гуржій Віктор Андрійович
31 січня 2019
26.
Войтович Ліда Петрівна
31 січня 2019
27.
Кудімова Олена Петрівна
29 січня 2019
28.
Лукашенко Микола Павлович
29 січня 2019
29.
Захарчук Олександр Анатолійович
26 січня 2019
30.
Мельник Катерина Сергіївна
21 січня 2019
188
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено