ЗУПИНИТИ ГАНЕБНЕ ЯВИЩЕ ТАК ЗВАНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
ЖОДНОЇ ВІДПОВІДНОСТІ СВОЇЙ НАЗВІ ТАКА СЕРТИФІКАЦІЯ НЕ МАЄ
ПЕРЕВІРКА НАПРЯМКУ СВІТЛА ХОДОВИХ ОГНІВ МАЄ ПРОВОДИТИСЬ ПІД ЧАС ТЕХОГЛЯДУ АВТОМОБІЛЯ І СЕРТИФІКАЦІЄЮ ЦЕ НАЗИВАТИ НЕ МОЖНА
№22/049581-еп
ЗУПИНИТИ ГАНЕБНЕ ЯВИЩЕ ТАК ЗВАНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
ЖОДНОЇ ВІДПОВІДНОСТІ СВОЇЙ НАЗВІ ТАКА СЕРТИФІКАЦІЯ НЕ МАЄ
ПЕРЕВІРКА НАПРЯМКУ СВІТЛА ХОДОВИХ ОГНІВ МАЄ ПРОВОДИТИСЬ ПІД ЧАС ТЕХОГЛЯДУ АВТОМОБІЛЯ І СЕРТИФІКАЦІЄЮ ЦЕ НАЗИВАТИ НЕ МОЖНА
Кожен імпортер в Україні знає про те що сертифікація імпортованих авто це звичайний збір коштів і псування паперу на якому розписують нікому не потрібні дурниці. Ніхто і ніколи там нічого не сертифікує, в кращому випадку проводиться перевірка ходових огнів. Таке п’ятихвилинне дослідження не може коштувати імпортеру 3000 гривень, інакше як рекет це не назвеш.....
ЗУПИНИТИ ГАНЕБНЕ ЯВИЩЕ ТАК ЗВАНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
ЖОДНОЇ ВІДПОВІДНОСТІ СВОЇЙ НАЗВІ ТАКА СЕРТИФІКАЦІЯ НЕ МАЄ
ПЕРЕВІРКА НАПРЯМКУ СВІТЛА ХОДОВИХ ОГНІВ МАЄ ПРОВОДИТИСЬ ПІД ЧАС ТЕХОГЛЯДУ АВТОМОБІЛЯ І СЕРТИФІКАЦІЄЮ ЦЕ НАЗИВАТИ НЕ МОЖНА