№22/050978-еп

Пропоную виключити п. 177.4.5 з ст. 177 Податкового Кодексу для запобігання колапсу ринку транспортних перевезень . Вказана норма є міною уповільненої дії, яка призведе до масового закриття ФОП, монополізації ринку транспортних перевезень, підвищення тарифів, збільшення матеріального навантаження на кінцевого споживача.

Автор (ініціатор): Дмитрук Сергій Степанович
Дата оприлюднення: 01 березня 2019
Пропоную виключити п. 177.4.5 з ст. 177 Податкового Кодексу для запобігання колапсу ринку транспортних перевезень . Вказана норма є міною уповільненої дії, яка призведе до масового закриття ФОП, монополізації ринку транспортних перевезень, підвищення тарифів, збільшення матеріального навантаження на кінцевого споживача.
Так, згідно п.177.4.5 ст. 177 ПК України не включаються до складу витрат підприємця: витрати на придбання та утримання основних засобів подвійного призначення, визначених цією статтею
Причина необхідності скасування цієї норми:
Органи ДФС протягом 2018-2019 року масово зловживають своїми повноваженнями та накладають штрафні санкції на підприємців при відсутності будь-яких законних підстав та з посиланням узагальнюючим текстом на дію п.п. 177.4.6, 177.4 ст. 177 Податкового кодексу при проведенні перевірок.
При цьому, в ст. 177 ПК наведено перелік «засобів подвійного призначення» тільки відносно юридичного терміну «амортизація», перелік для «засобів подвійного призначення» відносно юридичного терміну «витрати» відсутній.
Окрема група «вантажні автомобілі» як засіб подвійного призначення, який не підлягає амортизації, взагалі неконкретизований.
Це надає можливість органам ДФС незаконно ототожнювати поняття «автомобільний транспортний засіб» та «вантажний автомобіль» при складанні актів перевірок та накладенні штрафів (наприклад, сідлові тягачі аж ніяк не є вантажними автомобілями, а віднесені до тракторної групи транспортних засобів – згідно ЗУ № 2739-ІV від 06.07.2005 року та УКТ ЗЕД).
Оскаржувати безпідставні Податкові рішення-повідомлення органів ДФС у кожному випадку є вкрай дорогим задоволенням, яке, в кінцевому рахунку, покладається на споживачів.
Прошу підтримати дану петицію та поширити її соціальними мережами.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Чудінов Роман Андрійович
01 червня 2019
2.
Меликович Елена Георгиевна
31 травня 2019
3.
Кодряну Вячеслав Михайлович
30 травня 2019
4.
Аветісян Армен Арташесович
29 травня 2019
5.
Грищенко Валентина Володимирівна
28 травня 2019
6.
Каирбеков Сергей Измитович
26 травня 2019
7.
Гріщенко Владислав Володимирович
26 травня 2019
8.
Митрович Оксана Володимиривна
23 травня 2019
9.
Шустов Сергей Вячеславович
04 травня 2019
10.
Хайло Олексiй Iванович
02 травня 2019
11.
Онищенко Людмила Леонідівна
24 квітня 2019
12.
Гладиш Андрій Михайлович
05 квітня 2019
13.
Бачиніна Тетяна Володимирівна
01 квітня 2019
14.
Коршунова Віра Василівна
26 березня 2019
15.
Манько Вадим Іванович
26 березня 2019
16.
Капітонова Наталія Анатоліївна
21 березня 2019
17.
Пікульська Ольга Михайлівна
18 березня 2019
18.
Кудімова Олена Петрівна
13 березня 2019
19.
Тімченко Олексій Сергійович
13 березня 2019
20.
Тимченко Тетяна Олександрівна
13 березня 2019
21.
Дикса Юрій Євгенійович
12 березня 2019
22.
Репєх Сергій Миколайович
11 березня 2019
23.
Зубченко Олександр Михайлович
10 березня 2019
24.
Ольховська Наталія Сергіївна
07 березня 2019
25.
Колосок Яна Володимирівна
07 березня 2019
26.
Квачова Надія Геннадіївна
06 березня 2019
27.
Шевченко Віталій Миколайович
06 березня 2019
28.
Шнотина Галина Николаевна
05 березня 2019
29.
Серветник-Дяченко Ріта Вікторівна
05 березня 2019
30.
Моргун Сергій Миколайович
05 березня 2019
49
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено