Щодо відповідності Закону Про вибори Президента України та Закону Про Центральну виборчу комісію частині 4 статті 103 Конституції.
Нині вказані Закони не є вичерпними, не захищають суспільство України від порушення вказаної норми Конституції, тому не відповідають їй.
№22/051056-еп
Щодо відповідності Закону Про вибори Президента України та Закону Про Центральну виборчу комісію частині 4 статті 103 Конституції.
Нині вказані Закони не є вичерпними, не захищають суспільство України від порушення вказаної норми Конституції, тому не відповідають їй.
Автор (ініціатор): Тіщенко Олександр Олександрович
Змусити Центральну виборчу комісію (відповідно до пункту 7 статті 17 Закону Про Центральну виборчу комісію) та ВРУ терміново, невідкладно звернутись до Конституційного суду для з'ясування відповідності Закону Про вибори Президента України та Закону Про Центральну виборчу комісію частині 4 статті 103 Конституції.
(Президент України не може мати іншого представницького мандата, обіймати посаду в органах державної влади або в об'єднаннях громадян, а також займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю чи входити до складу керівного органу або наглядової ради підприємства, що має на меті одержання прибутку.)
Тобто, жодного дня, жодної години, жодної одиниці часу.
Нині вказані Закони не є вичерпними, не захищають суспільство України від порушення вказаної норми Конституції, тому не відповідають її.
Зокрема, частина 2 статті 48 Закону Про вибори президента України суперечить частині 2 статті 103 Конституції.
Україна вже мала прецедент порушення вказаної статті Конституції у 2014 році.
Суспільство України не може дозволити собі повторення порушення Конституції у частині 4 статті 103 єдиним її гарантом - Президентом.
Щодо відповідності Закону Про вибори Президента України та Закону Про Центральну виборчу комісію частині 4 статті 103 Конституції.
Нині вказані Закони не є вичерпними, не захищають суспільство України від порушення вказаної норми Конституції, тому не відповідають їй.