На виїзді з Києва по Житомирській трасі на перехресті сіл Гореничі й Стоянка є чи не найбільш небезпечна транспортна розв’язка на Київщині. Мова йде про ділянку на 22-му кілометрі автодороги М-06 Київ–Чоп. Майже щомісяця поліція фіксує на цьому відрізку траси кілька аварій, у яких гинуть люди.
На велику кількість аварій на короткій ділянці існують свої причини. Адже всього за три кілометри звідси розташований житловий комплекс «Чайка», де проживають не менше 10 тисяч людей. Поряд із ним будуються нові багатоповерхівки. Неподалік небезпечного перехрестя є торговельний центр, супермаркети і великий склад мережі магазинів з продажу косметики. А отже додаткові затори створюють великі вантажівки, які курсують до Києва. Тисячі мешканців прилеглих сіл і новобудов змушені щодня стояти у «корках», коли їдуть на роботу до столиці, чи повертаються ввечері додому. Трафік, кажуть місцеві, тут не менший, аніж на Хрещатику чи на проспекті Перемоги в годину пік. П’ять років тому на небезпечній ділянці почали будувати розв’язку, але не завершили.
Частина від загальної суми в 1,3 млрд гривень, закумульованих у рамках митного експерименту, коли половина надпланових надходжень від роботи митних служб у регіоні спрямовується на дорожні потреби, нині «зависла» на рахунках Київської обласної державної адміністрації. Саме обласна адміністрація, за умовами експерименту, має визначити пріоритетні напрями ремонтів і будівництва доріг та передати цю інформацію «Укравтодору» для реалізації.
«Укравтодор» тим часом відхрещується, мовляв, обласна влада не надсилала пропозиції добудувати проблемну розв’язку за рахунок цих коштів, щоби, наприклад, «Облавтодор» взявся за добудову. Все з тієї ж причини – це справа не регіону, а держави в цілому.