№22/052014-еп

Накласти вето на закони 8487, 8488. Привести тарифи на розмитнення до справедливого співвідношення, з урахуванням вартості авто і середніми доходами громадян. Акцизу в числі митних платежів бути не повинно, по меншій мірі на авто вартістю до 50 тис. доларів. В рамках руху на інтеграцію в ЄС надати громадянам можливість придбати автомобіль за цінами Євросоюзу. Придбання нового авто, з урахування реальних доходів громадян, є неможливим для абсолютної більшості населення. Адже за даними Держстату за 2018 рік реальні доходи населення скали 4825,7 грн. на місяць. Можливість придбати особистий транспорт кожній сім’ї, як один з показників росту середнього класу, має бути одним з індикаторів виконання програми по боротьбі з бідністю. Вартість всіх митних платежів та реєстарції автомобіля до 10 000 у.о. не має перевищувати 10 000 грн.

Автор (ініціатор): Черевко Валентин Геннадійович
Дата оприлюднення: 16 квітня 2019
Автомобіль – засіб пересування і крапка.
В рамках руху на інтеграцію в ЄС надати громадянам можливість придбати автомобіль за цінами Євросоюзу. Ціна на самі дешеві нові авто починається від 15 тис. у.о. Придбання нового авто, з урахування реальних доходів громадян, є неможливим для абсолютної більшості населення. Адже за даними Держстату за 2018 рік реальні доходи населення скали 4825,7 грн .
Розмір митних платежів від 2000 у.о. стане ще одним цвяхом в труну демографії країни, так як сприятиме еміграції.
Направлення коштів за розмитнення в пенсійний фонд України, не може бути методою забезпечення наповнення пенсійного бюджету. Проста побутова математика вказує на те, що випадіння з сімейного бюджету родини, де є пенсіонер з середньою пенсією 2 500 грн., і є «євробляха» вартістю 70 000 грн., яку треба розмитнити за 60 000, на цілих два роки обнулить надходження від пенсій. Ці речі повязані набагато тісніше, ніж хоче бачити влада, сімейні бюджети складаються із загальних надходжень і загальних витрат. Таке розмитнення вдарить і по пенсіонерам.
Спитайте людей скільки вони хочуть заплатити за розмитнення авто, 200 чи 2 000 доларів, тут немає собівартості, державних капіталовкладень, тут немає і «халяви», як заявляють деякі демагоги, адже люди платять гроші за авто, вони його не вкрали, а саме заплатили його вартість, яку мають змогу платити наші сусіди, зауважте мають більшу змогу, завдяки тому, що мають більший дохід. То про яку «халяву» йдеться?
Скажіть будь-ласка, чи можна собі уявити, щоб люди почали масово, наголошую на масово, красти або вбивати (не на війні)?
Питання риторичне, так давайте визнаємо, що масово порушують тільки несправедливі закони, коли ситуація в країні така, коли люди поставлені в такі умови, що просто змушені ставати «порушниками» і «злочинцями». Історичним прикладом може слугувати Сталінський закон «Про п’ять колосків».
Загальна кількість ввезених авто по деяким оцінкам (точні дані найти не вдалось, думаю щоб применшити проблему)2,7 млн., 1,5 млн., за сердньою оцінкою, пішли на шрот, а сталося це тому, що люди не можуть дозволити собі купити нові запчастини, тобто був попит ринку. Близько 0,5 млн., це нерезиденти, які проживають на території України. Залишається 0,7 млн. Будемо вірити що саме з цих 700 тис. розмитнили 200 тис., залишаеться 500 тис., наші можновладці наводять цифру порушників 263 тис. Що ті люди і головне в кого вкрали?
«Часть из них принадлежит, в частности, и таким активистам, которые будут провоцировать в дальнейшем свои мероприятия возле Верховной Рады. А часть людей просто готовит эти автомобили к разборке и сдаче на металлолом”, – Н. Южаніна.
«Мне кажется, что 10% этих граждан – люди, которые находятся в сложном финансовом положении и не смогли найти средства для растаможки. Поэтому я у всех таких граждан прошу прощения и не знаю, как им помочь”.» - Н. Южаніна.
Пані Южаніній здається, що людей скруті тільки 10%. Невірна суб’єктивна оцінка.
Невже нашій владі легше записати в порушники більш, як чверть мільйона громадян з їх сім’ями, ніж просто прийняти справедливі закони?
Хочу також зазначити, тим хто проти, бо вони «платили по старим тарифам» що навіть якщо Ваш персональний авто подешевшає, то наступний також подешевшає, адже безглуздо заперечувати проти зниження цін на пальне тому, що вчора заправив повний бак. Зрештою від зниження цін на авто виграє кожен українець.
Акцизу в числі митних платежів бути не повинно, по меншій мірі на авто вартістю до 50 тис. доларів США.
Податки ми платимо в акцизах на пальне, а дивлячись на наші дорогі виникає питання, куди пішли ті гроші. Але тим не менше більше авто – більше пального – більше податків, може нарешті щось лишиться і на дороги.
Закон має базуватися виключно на моралі, мораль, в свою чергу, на справедливості. Тобто, якщо закони не справедливі то вони і не правові. Адже офіційна цифра в понад 250 тис. порушників говорить сама за себе.
Кого і що захищають прийняті закони 8487, 8478?
Кого закони 8487, 8488 заганяють в скруту і безвихідь зрозуміло.
Закони повинні поліпшувати наше життя, працювати для людей і на людей, на абсолютну більшість людей.
Привести тарифи на розмитнення до справедливого співвідношення, з урахуванням вартості авто і середніми доходами громадян – це достойний і простий початок реформ.
Акцизу в числі митних платежів бути не повинно, по меншій мірі на авто вартістю до 50 тис. доларів.
Можливість придбати особистий транспорт кожній сім’ї, як один з показників росту середнього класу, має бути одним з індикаторів виконання програми по боротьбі з бідністю.
Менше держави в житті людини, менше поборів – це демократія і євровектор.
Прошу Вас, пане Президент накласти вето на дію законів 8487, 8488 та прийняти нові, які будуть відповідати реаліям.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Пентий Сергій Вікторович
16 липня 2019
2.
Сапун Андрій Володимирович
16 липня 2019
3.
Іліметов Аркадій Рашидович
16 липня 2019
4.
Зверховська Анна Володимирівна
16 липня 2019
5.
Шельмаков Александр Юрьевич
15 липня 2019
6.
Мудрий Роман Олександрович
15 липня 2019
7.
Підбурачинський Анатолій Михайлович
15 липня 2019
8.
Чурилов Олексій Станіславович
13 липня 2019
9.
Чопівський Павло Іванович
13 липня 2019
10.
Панченко Станіслав Васильович
11 липня 2019
11.
Рева Алексей Михайлович
07 липня 2019
12.
Кокота Дмитро Анатолійович
06 липня 2019
13.
Лисенко Руслан Олександрович
29 червня 2019
14.
Суні Наталія Павлівна
28 червня 2019
15.
Павлова Віта Василівна
26 червня 2019
16.
Залевський Юрій Анатолійович
24 червня 2019
17.
Гуль Василь Ростиславович
23 червня 2019
18.
Загородній Віталій Васильович
21 червня 2019
19.
Шестопалов Мирон Миколайович
21 червня 2019
20.
Стоножко Володимир Володимирович
20 червня 2019
21.
Лукашук Андрій Михайлович
19 червня 2019
22.
Єськов Іларіон Сергійович
18 червня 2019
23.
Дерех Богдан Романович
15 червня 2019
24.
Федоров Василь Юрійович
12 червня 2019
25.
Нагапетян Олена Сергіївна
12 червня 2019
26.
Матета Алина Геннадьевна
08 червня 2019
27.
Караул Анатолій Олексійович
08 червня 2019
28.
Токарєв Андрій Володимирович
07 червня 2019
29.
Савіцький Віктор Володимирович
07 червня 2019
30.
Ваган Олександр Миколайович
07 червня 2019
336
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено