№22/053102-еп

Щодо необхідності дострокового припинення повноважень (розпуску) Верховної Ради України 8 скликання через порушення народними депутатами України, які входять до офіційної коаліції, Конституції, Законів України та Регламенту ВРУ, прав і свобод людини і громадянина, перевищенні влади та повноважень в результаті своєї законотворчої діяльності та інші питання

Автор (ініціатор): Васюк Тарас Григорович
Дата оприлюднення: 15 травня 2019
Законом України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність деяких законодавчих актів України» від 28.12.14 №76-VIII була скасована компенсація особам, що мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, відповідно до ст..43 Гірничого Закону України. При цьому деяким категоріям (учасникам АТО, співробітникам МВС, чорнобильцям тощо) пільги на оплату житлово-комунальних послуг були залишені. Вищезгаданий Закон був прийнятий, незважаючи на висновок Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України, всупереч ст. 8, 21, 22, 24 та 95 Конституції України, без урахування позиції Конституційного Суду України з цих питань. Тому вищезгаданий Закон можна впевнено та обґрунтовано назвати неконституційним. З результатами поіменного голосування можна ознайомитися за адресою , при цьому голосували «за»: БПП – 115 депутатів, Народний фронт – 78, Самопоміч – 28, радикали – 17, Батьківщина – 15.
Закони приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (ст.8 Конституції України), усі люди є рівними у своїй гідності та правах (ст..21 Конституції України), при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод (ст..22 Конституції України), не може бути привілеїв чи обмежень за будь-якими ознаками (ст..24 Конституції України), бюджетна система України будується на засадах справедливого і неупередженого розподілу суспільного багатства між громадянами (ст..95 Конституції України). Народні депутати Верховної Ради України, які належать до законодавчої влади, не можуть не знати вищезгадані норми Конституції (Основного Закону) України. Тому можна впевнено та обґрунтовано казати, що при прийнятті вищезгаданого Закону від 28.12.14 №76-VIII, відбулось порушення народними депутатами Верховної Ради України присяги та Конституції України, перевищення влади та повноважень. При цьому протиправно та дискримінаційно одним категоріям пільги на оплату житлово-комунальних послуг були залишені, а іншим – скасовані.
У відповідності до ст..1 Конвенції проти катувань від 10 грудня 1984 року, дискримінація будь-якого виду з боку державних посадових осіб є катуванням. 8 вересня 2015 року в ході офіційного візиту до Королівства Нідерланди Міністр закордонних справ України Павло Клімкін передав Секретареві Міжнародного кримінального суду (м. Гаага, Нідерланди) Заяву України про визнання юрисдикції Суду щодо злочинів проти людяності і воєнних злочинів. А вищезгадані порушення згідно ст..7 Римського статуту Міжнародного кримінального суду підпадають під визначення катування та переслідування. Тому, якщо Україна не бажає провести розслідування належним чином, то, у відповідності до ст..17 Римського статуту Міжнародного кримінального суду, є підстави для розгляду справи у Міжнародному кримінальному суді за звинуваченнями винних осіб у катуванні та переслідуванні. Нагадаю, що до вищезгаданих злочинів у Міжнародному кримінальному суді строки позовної давності не застосовуються.

Вищезгадані обставини змусили мене 22.05.18 письмово звернутися за захистом своїх прав до Президента України Порошенко П.О. та Уповноваженого ВРУ з прав людини Денісової Л.Л. 24.05.18 мої звернення були отримані вищезгаданими адресатами, що підтверджується відповідними поштовими повідомленнями. Але я не отримав відповіді на свої звернення, тобто порушення моїх прав людини і громадянина триває, а належний захист від вищезгаданих осіб – відсутній.
Отримавши моє звернення, Президент України Порошенко П.О. та Уповноважений ВРУ з прав людини Денісова Л.Л. зобов’язані відновити мої порушені права, для чого мають відповідні важелі впливу та повноваження, встановлені Конституцією України. Саме зобов’язані, адже бути захисником прав і свобод людини і громадянина – це їх обов’язок, а не дискреційне повноваження. Тому існуюча бездіяльність з боку цих осіб має вважатися самоусуненням від виконання своїх обов’язків, співучастю у протиправних діях, порушенням ст. 101, 102 та 106 Конституції України. Об’єктивного і неупередженого розгляду мого звернення не відбулось, , тому що ці люди давно зробили свій вибір: Денісова Л.Л. – коли, очолюючи профільний комітет, подавала вищезгаданий неконституційний закон на розгляд парламенту, а Порошенко П.О. – коли підписував його.
Далі 21.08.18 я звернувся зі скаргою на ім’я Голови ВРУ Парубія А.В. щодо порушень з боку депутатів ВРУ та самоусунення від виконання своїх обов’язків з боку Президента України Порошенко П.О. та Уповноваженого ВРУ з прав людини Денісової Л.Л. Але розгляд моєї скарги Парубієм А.В. теж не можу назвати належним.
На жаль, вищезгадані порушення не знаходять належного реагування з боку правоохоронних органів, що надає впевненості злочинцям та забирає будь-яку надію в українських людей, змушених мільйонами шукати кращого життя за кордоном. Та цю ганебну ситуацію, сподіваюсь, змінить вступ до виконання своїх обов’язків новообраним Президентом України Зеленським В.О. При цьому виникає актуальне питання щодо необхідності дострокового припинення повноважень (розпуску) Верховної Ради України 8 скликання, адже чекати ще півроку «роботи» цих депутатів, які порушують присягу, Конституцію, Закони України та Регламент ВРУ, м’яко кажучи, недоцільно. Тим більше їм уже час спілкуватися із слідчими Державного бюро розслідувань за звинуваченнями у порушенні Конституції та Законів України, перевищенні влади та повноважень, дискримінації, яка містить ознаки катування та переслідування українських громадян. Такі люди апріорі не можуть бути представниками українського народу, гідних, працьовитих та законослухняних людей.

На підставі вищевикладеного прошу діючого Президента України Порошенко П.О. достроково припинити повноваження Верховної Ради України 8 скликання через порушення народними депутатами України, які входять до офіційної коаліції, Конституції, Законів України та Регламенту ВРУ, прав і свобод людини і громадянина, перевищенні влади та повноважень в результаті своєї законотворчої діяльності. А також звернутися до правоохоронних органів для правової оцінки вищезгаданим обставинам.
Зважаючи на попередні самоусунення від виконання своїх обов’язків та іншу протиправну діяльність з боку діючого Президента України Порошенко П.О., я не сподіваюсь на належний розгляд цього звернення з його боку. В той же час висловлюю надію, що новобраний Президент України Зеленський В.О. врахує суспільний інтерес та вимоги українського народу і дострокового зупине повноваження Верховної Ради України 8 скликання.
Якщо дії команди новобраного Президента України Зеленського В.О. будуть співпадати з передвиборчими обіцянками та очікуваннями українського суспільства, то я готовий запропонувати свою допомогу навіть на громадських засадах, адже маю певні знання та досвід у правоохоронній та правозахисній сферах. Якщо ж зміна влади відбуватиметься за принципом «схему здав - схему прийняв», то до мене не варто звертатися.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Хіхлач Анастасія Олексіївна
08 серпня 2019
2.
Биховець Валерій Миколайович
19 червня 2019
3.
Дерех Богдан Романович
18 червня 2019
4.
Нагапетян Олена Сергіївна
12 червня 2019
5.
Ивашкова Ирина Григорьевна
07 червня 2019
6.
Лаптєв Сергій Олександрович
06 червня 2019
7.
Пєнкін Юрій Борисович
03 червня 2019
8.
Скляр Наталія Анатоліївна
30 травня 2019
9.
Коваленко Игорь Васильевич
29 травня 2019
10.
Мусієнко Анатолій Іванович
27 травня 2019
11.
Заболотний Олексій Андрійович
26 травня 2019
12.
Авраамова Емманнуелла-Еліана Віталіївна
26 травня 2019
13.
Клачинський Валерій Вікторович
26 травня 2019
14.
Палівода Яна Олександрівна
26 травня 2019
15.
Ільчук Олександр Васильович
25 травня 2019
16.
Патракова Анжела Леонідівна
25 травня 2019
17.
Носик Катерина Анатоліївна
25 травня 2019
18.
Мусієнко Наталія Вікторівна
25 травня 2019
19.
Імамова Ірина Давлетханівна
25 травня 2019
20.
Геберлейн - Джулик Ірина Леонардівна
25 травня 2019
21.
Ткач Роман Богданович
25 травня 2019
22.
Русаненко Ігор Петрович
25 травня 2019
23.
Горбейко Віталій Вікторович
25 травня 2019
24.
Оберемок Юрій Станіславович
25 травня 2019
25.
Водолажщенко Григорій Григорович
25 травня 2019
26.
Жиглов Олег Юрійович
25 травня 2019
27.
Лазун Свiтлана Олександрiвна
24 травня 2019
28.
Красовський Ігор Васильович
24 травня 2019
29.
Калмиков Микола Анатолійович
24 травня 2019
30.
Ніколаєв Володимир Володимирович
24 травня 2019
214
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено