№22/053400-еп

Прийняття законодавства щодо боротьби з корупцію та розкраданням державного майна і коштів. Вже багато років ми боремося з корупцією і пограбуванням країни чиновниками. Ці заходи завжди були безсистемні, або носили локальний характер, в супереч тому що потребували окрім волі і бажань, певних системних кроків із законодавчого врегулювання. У результаті державна служба за сприянням депутатів рад усіх рівнів перетворилась на утворення грошових потоків за вирішення переважної більшості питань.

Автор (ініціатор): Усенко Іван Григорович
Дата оприлюднення: 22 травня 2019
Прийняття законодавства щодо боротьби з корупцію та розкраданням державного майна і коштів.
Вже багато років ми боремося з корупцією і пограбуванням країни чиновниками. Ці заходи завжди були безсистемні, або носили локальний характер, в супереч тому що потребували окрім волі і бажань, певних системних кроків із законодавчого врегулювання.
У результаті державна служба за сприянням депутатів рад усіх рівнів перетворилась на утворення грошових потоків за вирішення переважної більшості питань.
По перше, потребує прийняття нового закону про державну службу щодо переорієнтування його на службу в пріоритетах інтересів людей, а тільки потім держави, посилення вимог до кандидатів на керівні посади для всіх без винятку і виключно через конкурсне призначення, одно терміновість перебування перших осіб на посадах категорії А, посилена відповідальність усіх хто перебуває на службі народу, у т.ч. і у представницьких органах.
По друге, змін законодавства про корупційні діяння, з відповідними змінами в законодавстві, якими врегулювано всі адміністративні послуги держави, законів якими визначено питання власності, оренди, землекористування, містобудування, переміщення товарів через кордон тощо, та прийнятих порядків до цих законів місцевими радами, і іншими державними органами щодо відповідальності за поводження з державними і комунальними ресурсами.
Інвентаризація усіх державних і комунальних активів, у т.ч. переданих у користування та оприлюднення їх на сайтах відповідних виконавчих органів включаючи Міністерства.
Позбавлення місцевих рад усіх рівнів прийняття рішень по усіх питаннях, порядок яких врегульовано законом законами, із цих питань їх функція мусить бути контрольна та при необхідності, якщо якась чиясь власність буде потрібна державі чи громаді, вона мусить вирішувати ці питання голосуванням. Місцеві ради мусять приймати рішення по майну, яке належить громаді з усіх питань, але для прикладу, коли нежитлове майно належить людині на правах приватної власності то і земля під ним мусить належати цій людині по закону, а не по голосуванню депутатів.
Внесення змін до Кримінального Кодексу України прямої уніфікації статей з формалізуванням ознаків злочинного діяння саме фактом незаконного, поза встановленого порядку, чи його порушенням вибуття державних і комунальних ресурсів, передачі їх в користування поза конкурсом, чи іншої визначеної законом процедури, а вже збитки від цих дій мають бути кваліфікаційними отягчаючими обставинами.
Внесення змін щодо компетенції і відповідальності органів боротьби з корупцією, порядку їх оперативно-розшукової діяльності та змін до Кримінально-процесуального кодексу щодо встановлення відповідного балансу між захистом винних і потерпілих осіб, у т.ч. держави для обох сторін, в особах представників кримінального процесу за цим кодексом.
Внесення змін до закону Про прокуратуру, стосовно позбавлення функцій слідства і контролю за оперативно-розшукової діяльністю усіх правоохоронних органів, ця функція мусить контролюватися виключно судом за поданими документами на отримання дозволу для здійснення заходів, які хоч якось порушують чи обмежують права людини. Ніхто і ніколи в оперативних справах (таємних писульках) працівника, якого контролює його керівник, не показував до кінця всю оперативну інформацію, отже вона не контрольована, і не мусить контролюватися іншими, з метою унеможливлення витоку інформації та продажу джерел такої інформації, і не має контролювати до моменту необхідності вжиття заходів, за якими потрібен дозвіл суду.
Створення державного інституту аналізу усіх суспільно небезпечних відносин, у т.ч. не врегульованих чинним законодавством, вивчення проблем застосування норм адміністративного, кримінального, й іншого законодавства, за порушенням якого ці відносини стають адміністративними чи кримінальними діяннями, доцільності і ефективності їх застосування.
Ми вже бачили до чого призводить спрямування законодавства на захист державних інтересів, у результаті фактично ніхто не покараний.
Мабуть треба спрямовувати закон на те, щоб не було спочатку підстав для корупції, а потім уже і бажань, а людей ласих до чужого, завжди буде не мало.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Слюсар Юрій Михайлович
22 серпня 2019
2.
Карпенко Дмитро Андрійович
22 серпня 2019
3.
Толмачов Сергій Валерійович
21 серпня 2019
4.
Турович Юлія Валеріївна
20 серпня 2019
5.
Ташевський Сергій Володимирович
20 серпня 2019
6.
Вовченко Петро Григорович
20 серпня 2019
7.
Костиря Тетяна Вікторівна
20 серпня 2019
8.
Комаровський В'ячеслав Анатолійович
19 серпня 2019
9.
Земельман Олександр N/a
19 серпня 2019
10.
Звірковський Володимир Миколайович
18 серпня 2019
11.
Ан Микола Ілліч
18 серпня 2019
12.
Запорожець Михайло Григорович
17 серпня 2019
13.
Короєд Володимир Валерійович
17 серпня 2019
14.
Колесник Василь Валентинович
14 серпня 2019
15.
Сенчило Ольга Анатольевна
12 серпня 2019
16.
Данієльян Наталія Костянтинівна
11 серпня 2019
17.
Максименко Олена Валеріївна
10 серпня 2019
18.
Лобастов Олег Олексійович
08 серпня 2019
19.
Подолянчук Олександр Володимирович
08 серпня 2019
20.
Хіхлач Анастасія Олексіївна
08 серпня 2019
21.
Милян Мар'яна Романівна
07 серпня 2019
22.
Александрова Людмила Вікторівна
07 серпня 2019
23.
Найговзен Наталя Вiкторiвна
07 серпня 2019
24.
Грітченко Олександр Олександрович
27 липня 2019
25.
Баранова Анастасія Дмитрівна
26 липня 2019
26.
Дешко Олег Володимирович
07 липня 2019
27.
Рева Алексей Михайлович
07 липня 2019
28.
Лопатін Олег Семенович
03 липня 2019
29.
Точоний Олег Володимирович
21 червня 2019
30.
Биховець Валерій Миколайович
19 червня 2019
284
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено