Прошу пана президента, розібратися чому, з 2003 року, та у 2017 році, що заважає побудувати один кілометр підземної гілки метро, та побудувати вихід з метро, яке дозволить покращити сумарну ситуацію з паркуванням на транспортування людей, а це близько півмільйона осіб в день.
Відремонтувати, дороги які дозволять транзитному траспорту, легко підвозити людей до метро.
Створити місця для платного паркування автомобілів.
«Новобіличі» — станція Київського метрополітену, що проектується. Майбутня кінцева, буде розташована за станцією Академмістечко на Святошинсько-Броварській лінії. Вихід зі станції буде до залізничної платформи Новобіличі, що неподалік однойменного масиву. Згідно з проектом за станцією розташовуватиметься електродепо метрополітену. За планом, мала бути збудована ще у 2003 році.
27 червня 2017 року КП «Київський Метрополітен» оголосило тендер на будівництво лінії від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» з депо метрополітену. За планом, будівництво мало бути завершене у 2022 році. 14 липня відбувся аукціон, де брало участь 2 учасники. Переміг учасник «Метротунельпроект». Однак після перегляду пропозицій від підписання договору відмовилися.
У липні був оголошений тендер з такими ж умовами. У вересні 2017 року на аукціоні вже з 4 учасниками переміг «Метротунельпроект». Однак закупівлю знову скасували.
Загалом у 2017 році було проведено 4 таких тендери. Ймовірніше, що стацію метро «Новобіличі» почнуть будувати після відкриття станцій «Мостицька» та «Проспект Правди», що заплановані на 2022 рік.
Провести необхідні зміни, для формування спеціальних дорожніх підрозділів, якщо такі не були створені, з метою ефективного відпрацювання механізму для ліквідації аварій у час пік. Якщо такі формування були створені, зобов’язати виконувати постійна патрулювання складних участків з 16-30 до 19-30 усіх важливих артерій міста Києва.
Взяти до уваги, що кожного робочого дня на всіх головних напрямках затори тримаються багато часу, ефективність роботи поліції дуже низька. Такі профілактичні заходи, дозволять зменшити психічне навантаження на водіїв.
Масове порушення водіїв та ігнорування, спеціальних ліній для громадського транспорту, вимагаємо постійних профілактичних дій.
Масове порушення водіями правил паркування, у місцях що створює проблеми з виїздом та в'їзд до міста Київ.
Постійне паркування на перетині доріг, метро Академмістечко на зустрічних смугах. Постійне паркування біля метро Житомирська. Створення зон, для паркування біля метро. Ці питання, мали бути врегульовані 15 років тому.