№22/060910-еп

Ревізія впровадження цифрового підпису на національному рівні України. Виявлення дійсних причин, відсутності не тільки довіри але й бажання використовувати подібні технології у повсякденної діяльності!

Автор (ініціатор): Корнілов Денис Ігорович
Дата оприлюднення: 11 червня 2019
Перш за все необхідно перевірити відповідність Українських стандартів (алгоритмів підписів) міжнародним стандартам, та відповідності міжнародному рівню захисту інформації. Впровадження судових експертиз цифрових документів, аудіо та відео матеріалів, а також творів та нарешті відокремлених від звичайних творів - комп'ютерних програм, на предмет цілісності та достовірності як похідних кодів та програм та у разі спірних судових процесів щодо виявлення справжнього автору твору або програми ПК, у разі спроби присвоєння собі права власності будь якої інтелектуальної праці від справжнього автору. Демонополізація установ генерації цифрових підписів, зараз це закритий клуб приватних компаній або ДП, якими так чи інакше керували або "під патронатом" колишніх держслужбовців СБУ (але поточний стан даного питання потребую додаткової перевірки, на предмет актуальності), та демонополізації впровадження технологій захисту інформації та програм - зараз монополіст Державна Служба Захисту Інформації ДСТСЗІ. Забезпечити умови в яких буде реальна конкуренція вартості робіт та послух таких установ та можливості отримання відповідних ліцензій приватними компаніями які відповідають всім вимогам до обладнання, процесів та фахівців данного напрямку. Впровадження методів які підтверджують відповідність захисту інформації всім необхідним міжнародним стандартам ЗІ, максимальний захист від взлому та внесенню змін, або спроби дезінформації.
Наскільки мені відомо, всі необхідні закони, щодо цифрового підпису, та цифрових даних у якості доказу у судах України були прийняті, а по деяким позиціям маємо одне з найкращих та жорстких законодавств серед світу з питань захисту інформації, электронного документообігу, цифрового підпису у світових стандартах, який вже десятки років відпрацьований у розвинутих країнах світу. Чому ж ми досі не можемо повноцінно використовувати, цифрові підписи, аудіо та відео записи у якості доказів фактів у судах України.
Перш за все, у зв'язку за відсутністю затверджених та впроваджених, супутніх процесів на всіх рівнях виконавчої влади. До супутніх процесів перш за все відношу цілу низьку судових експертиз, які досі не затверджені, і не створені відповідні державні установи, які би дозволяли у разі необхідності виконати експертизу цифрових даних за запитом суддів, щодо достовірності та цілісності доказу, це в першу чергу торкаться цифрового підпису, підписаних цифровим підписом документів на рівні з паперовими, аудіо та відео матеріалів записані у цифровому форматі, а також дуже важливий, але поза увагою напрямок - експертиза встановлення справжнього автора цифрових текстів та комп'ютерних программ! Що на перший погляд не зрозуміло, бо цифровий текст не має особистого почерку. Це не зовсім так, цифровий документ також має достатньо прикмет для порівняння та встановлення автору який реалізував максимальну кількість прикмет які використані протягом праці у спірних цифрових матеріалах. Все експертизи відповідно цифрових технологій давно існують, їх треба лише впровадити. Такі процеси дійсно дозволяють розробникам программ, авторам та власникам творів та комп программ, вирішувати спірні питання, або питання плагіату та порушення інтелектуальних та майнових прав на будь який інтелектуальну працю у цифровому форматі. Прошу перш за все що стосується електронного уряду та подібних тем, повторно проаналізувати, який стан вирішення данного питання в Україні. Впровадити відповідні нормативно правові акти, необхідні для створення та впровадження цифрових технологій які досі існують лише формально або зовсім не опрацьовані. Якщо у разі перевірки, всі необхідні кроки, всі необхідні державні послуги та установи створені, для забезпечення всіх бізнес та політичних процесів, на рівні з аналоговими носіями; іншими словами створено все для забезпечення роботи цифрових технологій та подальшого розвитку інформатизації Україні у цілому.
По результатах ревізії зробити публічну заяву Президента України, щодо стану забезпечення конституційних прав громадян України з питань інтелектуальних та майнових прав власності, з підтвердженням або спростуванням поточного стану впровадження цифрових технологій на рівні коли всі без винятку громадяни України, дійсно мають змогу використовувати цифрові підписи за вартістю відповідну аналоговим, таких я звичайна ручка якою може підписатись будь хто за мінімальну вартість або умовно безкоштовно, а також завдяки знову ж таки експертизам зараз виконують перевірку звичайних підписів. Тому це є надійний відпрацьований роками метод. Зараз вже нічого не стримує від впровадження нових сучасних технологій не тільки у персональній активності, але і в бізнесі, та державній діяльності. Необхідно дуже уважно стежити що б всі подібні процеси було впроваджено за рахунок держави а не громадян. Які зараз впевнений більшість не в змозі покрити жодних додаткових платежів і це буде дуже великий негатив та ставить під сумнів успішність додаткових заходів. Що б не сталося такої історії як з цифровим телебаченням, коли все як звичайно у нас буває. Хтось впроваджує цифру, коли його ніхто цього не питає, а завтра всі інші були вимушені купити декодери по 400-500 гривень. та отримати наприкінці ту ж саму картинку. Особливо пенсіонерам сподобалось. Вважаю такі схеми впровадження будь яких технологій, стандартів, процесів, заздалегідь корумпованими схемами, які потребують негайного розслідування, куди пішли гроші зібрані з народу, компаніями підрядниками таких вот декодерів або генеральних постачальників. Впевнений ви мене розумієте та зробите все нарешті якісно, до успішної реалізації, та це треба робити негайно, та дуже рішуче. Бо це є питання інформаційної безпеки Держави. Впевнений що всі хто гальмував ці процеси мали відношення або до корупційних схем або є зрадником Держави або працює безпосередньо на іншу державу!
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Боруха Денис Володимирович
24 червня 2019
2.
Дикса Юрій Євгенійович
20 червня 2019
3.
Солохіна Олена Володимирівна
16 червня 2019
4.
Земельман Александр Адольфович
13 червня 2019
5.
Кравченко Лариса Миколаївна
13 червня 2019
6.
Федченко Сергій Олександрович
13 червня 2019
7.
Шведова Валерія Юріївна
13 червня 2019
8.
Переясловець Артур Олексійович
13 червня 2019
9.
Воровий Сергій Олександрович
12 червня 2019
10.
Божко Сергій Олегович
12 червня 2019
11.
Єгер Ірина Павлівна
12 червня 2019
12.
Головко Iгор Олександрович
12 червня 2019
13.
Байраченко Світлана Юріївна
12 червня 2019
14.
Зуєва Дар'я Юріївна
12 червня 2019
15.
Варич Михайло Євгенович
12 червня 2019
16.
Склонний Сергій Олександрович
12 червня 2019
17.
Грунтова Валентина Юріївна
12 червня 2019
18.
Самбор Валентина Михайловна
12 червня 2019
19.
Данченко Сергій Євгенович
12 червня 2019
20.
Рева Дмитро Євгенович
12 червня 2019
21.
Блізняк Тетяна Іванівна
12 червня 2019
22.
Олексієнко Марія Євгенівна
12 червня 2019
23.
Хаустов Костянтин Сергійович
12 червня 2019
24.
Продиус Олексій Сергійович
12 червня 2019
25.
Горячева Катерина Ігорівна
12 червня 2019
26.
Когут Іван Іванович
12 червня 2019
27.
Суханюк Олександр Володимирович
12 червня 2019
28.
Павлов Станислав Игоревич
12 червня 2019
29.
Котелович Євгеній Сергіович
12 червня 2019
30.
Дринова Оксана Віталіївна
12 червня 2019
46
голосів з 25000
необхідних
Статус: Триває збір підписів
Залишилося 77 днів
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися.