Змінити систему прийняття рішень та передати повноваження в цьому питанні з місць до міністерства інфраструктури. Переписати нормативні акти та вилучити поняття автобуси малої місткості для міст. Досить терпіти знущання. Маршрутки мають залишитися історією. Вилучити поняття приватного перевізника. Тільки державні комунальні підприємства транспорту з високим стандартом техніки і обслуговування. Приватні перевізники можуть виконувати перевезення тільки між містами. Знизити вартість розмитненням автобусів нормальної вміскості до мінімумів. Викупити у Німеччині всі наявні в подажі за кошти Європейського банку які були виділені на оновлення транспорту, наприклад, Mercedes-Benz O 530 Citaro 2004-2008 середня вартість яких складає 15 тис євро, на відміну від Богданів за 100 тис. Та передати їх місцевим державним підприємствам міського транспорту.