Шановний пане Президент!
Просимо виправити несправедливість в оплаті праці музичних керівників та інструкторів з фізкультури у порівнянні з іншими педагогами ЗДО і ЗОШ.
На даний час музичні керівники та інструктори з фізкультури в ЗДО мають найнижчу оплату праці серед педагогів ЗДО і ЗОШ - це 9-12 тарифікаційні розряди, в той час як інші педагоги ЗДО і вчителі ЗОШ тарифікуються за 10-14 розрядами.
Ми - педагоги і теж заслуговуємо на оплату праці на рівні з такими ж педагогами ЗДО і ЗОШ. Робота з дітьми - це педагогічна робота, тому наш стаж теж повинен враховуватись як педагогічний при виході на пенсію (інструктори з фізкультури зараз не мають такої можливості).
Ми навчалися в однакових педагогічних ВУЗах. Більшість з нас мають вищу освіту (хоча цей фактор чомусь не враховується в тарифікації). Ми також постійно проходимо курси підвищення кваліфікації.
- Музичний керівник - це вчитель музики, який навчає дошкільнят співати, танцювати, розвиває музичні здібності, організовує і проводить свята, розваги, разом з дітьми приймає участь в заходах поза закладом.
- Інструктор з фізкультури - це вчитель фізкультури, який навчає дошкільнят, розвиває їх фізичні здібності, організовує і проводить свята і розваги, дні здоров'я, разом з дітьми приймає участь в спортивних заходах поза закладом.
Ми так само несемо повну відповідальність за здоров'я дітей, за здоров'я їх голосових зв'язок, моральне здоров'я, фізичне здоров'я. Також проводимо роботу і з батьками вихованців.
То ж ми є повноправними педагогами і заслуговуємо на гідну оплату праці.
Так як ми маємо не менше навантаження і обов'язків з вчителями музики і фізкультури ЗОШ, просимо зрівняти і тривалість відпустки, а саме збільшити відпустку з 42 до 56 календарних днів.
Дошкільна освіта - це перша початкова ланка системи освіти, де розвиток музичної і фізичної культури є так само важливий як і в середній ланці освіти.
Тож просимо виправити цю нерівність і тарифікувати музичних керівників та інструкторів з фізкультури на рівні з іншими педагогами за 10-14 тарифікаційним розрядом.