№22/064794-еп

Коррупция. Требование сертификата соответствия при импорте б/у автомобилей незаконно.

Автор (ініціатор): Свистун Володимир Петрович
Дата оприлюднення: 06 липня 2019
Уважаемый господин Президент, Владимир Александрович.
Даже если мое обращение к Вам не наберет достаточное количество голосов, обратите на него внимание.
Данное обращение направлено для установления законности и для прекращения коррупции в данном вопросе.
У Вас есть возможность одной подписью оборвать существование коррупционной схемы «Обязательная сертификация бывших в употреблении автомобилей» и избавить сотни тысяч граждан Украины от незаконного вымогательства 300-500 долл. США при ввозе автомобилей из-за границы ( защищать украинского производителя нет оснований).
Для того, чтобы было понятно, что это на сегодняшний день чисто коррупционная схема, не имеющая ничего общего с государственными интересами, я познакомлю Вас с хронологией обязательной государственной сертификации в Украине. Более того, сертификация на сегодняшний день (она уже не обязательная и не государственная) это чисто мошенническая схема, не имеющая ничего общего с интересами государства. Я Вам это докажу.
Вернемся в 2005 год, именно с этого года было приказом Государственного комитета Украины с вопросов…..№ 28 от 01. 02. 2005 года «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» была установлена обязательная сертификация б/у автомобилей. И по факту она прекратила свое существование 16.03.2018 года. «Втрата чинності від 16.03.2018, підстава - z0194-18», причем утратил действие и Закон Украины Декрет КМУ от 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію"
Приказ от 26.01.2018 № 93 МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ.
1. Визнати такими, що втратили чинність:
.......................................

наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами).

При этом, не понятно на каком основании более года выдаются непонятно какими органами сертификаты соответствия??? Так, МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЛИСТ від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07 ИЗВЕЩАЕТ ОРГАНЫ СЕРТИФИКАЦИИ:
" У зв;язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо. Стосовно чинності після 01.01.2018 документів, виданих органами із сертифікації в державній системі сертифікації, використання бланків документів державної системи сертифікації. З 01.01.2018 у зв;язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.

То есть, государство перестало вмешиваться в вопрос регулирования, какие автомобили подлежат ввозу. Но поставить на учет автомобиль без сертификата соответствия невозможно.

Есть другая сторона, это Закон Украины «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» от 6 июля 2005 года., подписанный еще до вступления Украины в ВТО Президентом Ющенко В.А. И этот закон сегодня дейсвует. ?????? Документ 2739-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.01.2019, підстава - 2628-VIII.

Есть третья сторона, это Закон Украины Налоговый кодекс, где 215 статья говорит:

215.3.5-1. автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені головним чином для перевезення людей, що відповідають товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД (крім моторних транспортних засобів, зазначених у товарній позиції 8702 згідно з УКТ ЗЕД), включаючи вантажопасажирські автомобілі-фургони, гоночні автомобілі, у тому числі автомобілі, які в установленому законодавством порядку подаються до органів, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, для реєстрації або перереєстрації у зв’язку із зміною моделі транспортного засобу, що до переобладнання під час ввезення відповідала товарній позиції 8704 згідно з УКТ ЗЕД, а після переобладнання відповідає товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД:
ставка податку (Ставка) для відповідного транспортного засобу визначається за формулою: ……………………
То есть по Налоговому Кодексу разрешается ввозить любые автомобили, независимо от года выпуска??????? Тогда не понятна роль сертификации, я не знаю примеров в отказе сертифицировать автомобиль (дать взятку больше и авто ертифицировано).
Есть еще четвертая сторона, это принятие Верховной радой Украины 15 мая 2008 года законодательства ВТО. В пакет документов входит ГААТ 47 и «Отчет рабочей группы».
Несколько выдержек из этих документов, причем, если бы Украина придерживалась своих обязательств, то еще в 2008 году таможенное законодательство изменилось бы до неузнаваемости!!!!!!
Для того, чтобы было понятно приведу лишь выдержку: «Товарам, що походять з території будь-якої сторони,
імпортованим на територію будь-якої іншої сторони, повинен
надаватися режим не менш сприятливий, ніж режим, який надається
аналогічним товарам національного походження, щодо всіх законів,
правил та вимог, які стосуються внутрішнього продажу, пропозиції
до продажу, купівлі, транспортування, розподілу чи використання
товарів.
То есть, при продаже б/у автомобиля имеющего ранее регистрацию на территории Украины сертификат соответствия не нужен, тогда, исходя из вышеприведенного, такой документ невозможно требовать при импорте такого же автомобиля.

Національний режим
щодо внутрішнього оподаткування та регулювання

1. Сторони визнають, що внутрішні податки й інші внутрішні
збори та закони, правила та вимоги, які стосуються внутрішнього
продажу, пропозиції до продажу, купівлі, транспортування,
розподілу чи використання товарів, а також правила внутрішнього
кількісного регулювання, які встановлюють вимоги щодо змішування,
переробки чи використання товарів у певних кількостях чи
пропорціях, не повинні застосовуватися до імпортованих чи
вітчизняних товарів таким чином, щоб створювати захист для
вітчизняного виробництва.(*)

----------------
(*) див. Додаток I.

2. Товари, які походять з території будь-якої сторони,
імпортовані на територію будь-якої іншої сторони, не повинні
підпадати, прямо чи опосередковано, під внутрішні податки та інші
внутрішні збори будь-якого роду, які перевищують податки та збори,
що прямо чи опосередковано застосовуються до аналогічних
вітчизняних товарів. Більш того, жодна сторона не повинна
будь-яким іншим чином застосовувати внутрішні податки чи інші
внутрішні збори до імпортованих чи вітчизняних товарів таким
чином, щоб це суперечило принципам, викладеним у параграфі 1.(*)

----------------
(*) див. Додаток I.

3. Щодо будь-якого існуючого внутрішнього податку, який не
сумісний з положеннями параграфа 2, але застосування якого
спеціально дозволено торговельною угодою, що діяла на
10 квітня 1947 року, і відповідно до якої встановлена верхня межа
імпортного мита на оподатковуваний товар, сторона, яка накладає
цей податок, повинна мати право відкласти застосування положень
параграфа 2 до такого податку до того часу, коли вона може були
звільнена від зобов'язань за такою торговельною угодою з метою
отримання дозволу на збільшення такого мита до розміру,
необхідного для компенсації за скасування тієї частини податку,
яка має протекціоністський характер.

4. Товарам, що походять з території будь-якої сторони,
імпортованим на територію будь-якої іншої сторони, повинен
надаватися режим не менш сприятливий, ніж режим, який надається
аналогічним товарам національного походження, щодо всіх законів,
правил та вимог, які стосуються внутрішнього продажу, пропозиції
до продажу, купівлі, транспортування, розподілу чи використання
товарів. Положення цього параграфа не повинні перешкоджати
застосуванню диференційованих внутрішніх зборів за
транспортування, які залежать винятково від економічних умов
експлуатації транспортних засобів, а не від національного
походження товару.

Не буду приводить выдержки с «Отчета рабочей группы», я полагаю, что и так все понятно.
Но, на сегодняшний день есть реалии. Перейду к пятой стороне, реалиям.
Во время регистрации автомобиля МРЭО на основании ПКМУ № 1388 от 7 сентября 1998 года (дейсвующем)?????:
10. Державна реєстрація транспортних засобів, що перебували в
експлуатації та ввезені на митну територію України, проводиться за
умови відповідності конструкції і технічного стану даної марки
(моделі) транспортних засобів та їх складових частин, що мають
ідентифікаційні номери, обов'язковим вимогам правил, нормативів і
стандартів України, що підтверджується сертифікатом відповідності
або свідоцтвом про визнання іноземного сертифіката, копію яких
власники подають до сервісного центру МВС.

Простите господа, но у нас 2019 год!!!!!
Господин Президент, Владимир Александрович, Вы можете еще до выборов вмешаться в эту чехарду законодательных актов, поручить своим юристам изучить то, что я изложил (для начала приостановить ПКМУ 1388 в пункте 10 и Закон 2739). Второе, передать материалы в ДБР, Вам будут благодарны сотни тысяч граждан Украины.
По поводу других законодательных актов, я подам петиции в дальнейшем. Владимир Свистун.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Касьянов Андрей Юрьевич
06 жовтня 2019
2.
Александрова Людмила Викторовна
15 вересня 2019
3.
Тишинський Костянтин Юрійович
16 серпня 2019
4.
Гладиш Андрій Михайлович
04 серпня 2019
5.
Шевченко Ігор Миколайович
31 липня 2019
6.
Остапенко Андрій Олександрович
30 липня 2019
7.
Зуб Андрій Валентинович
28 липня 2019
8.
Федоров Андрій Петрович
19 липня 2019
9.
Панасенко Анатолій Іванович
15 липня 2019
10.
Каделяк Роман Степанович
14 липня 2019
11.
Миронов Вячеслав Валерійович
13 липня 2019
12.
Портнов Анатолій Володимирович
13 липня 2019
13.
Чварков Ростислав Юрійович
12 липня 2019
14.
Панченко Станіслав Васильович
11 липня 2019
15.
Кашерний Дмитро Сергійович
11 липня 2019
16.
Дмитренко Богдан Вячеславович
10 липня 2019
17.
Манишев Вячеслав Ігорович
10 липня 2019
18.
Басовська Олена Юріївна
10 липня 2019
19.
Чорний Богдан Анатолійович
10 липня 2019
20.
Шульц Валерія Вікторівна
09 липня 2019
21.
Манько Вадим Іванович
09 липня 2019
22.
Тузов Микола Іванович
09 липня 2019
23.
Вербовский Владимир Анатольевич
09 липня 2019
24.
Шишкевич Олег Анатолійович
09 липня 2019
25.
Морев Евгений Геннадьевич
09 липня 2019
26.
Шурло Роман Павлович
09 липня 2019
27.
Кравцов Денис Анатольевич
09 липня 2019
28.
Юзленко Станіслав Вікторович
09 липня 2019
29.
Уразаєв Сергій Володимирович
09 липня 2019
30.
Клипак Іван Стефанович
09 липня 2019
89
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено