№22/065000-еп

Скасувати табличниі методи визначення митної вартості імпортованих товарів...!

Автор (ініціатор): Карагіаур В'ячеслав Вікторович
Дата оприлюднення: 05 липня 2019
Шановний Володимир Олександрович!
Прошу вас звернути увагу на методологію тарифного регулювання та оцінювання імпортованих товарів, що застосовується митними органами при оформленні імпортованих в Україну товарів.

У ст. 57 МК України, вказані наступні методи визначення митної вартості товарів, які ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту:

1. Визначення митної вартості товарів, які ввозяться в Україну відповідно до митного режиму імпорту, здійснюється за такими методами:

1) основний - за ціною договору (контракту) щодо товарів, які імпортуються (вартість операції);

2) другорядні:

а) за ціною договору щодо ідентичних товарів;

б) за ціною договору щодо подібних (аналогічних) товарів;

в) на основі віднімання вартості;

г) на основі додавання вартості (обчислена вартість);

ґ) резервний.

2. Основним методом визначення митної вартості товарів, які ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту, є перший метод - за ціною договору (вартість операції).

3. Кожний наступний метод застосовується лише у разі, якщо митна вартість товарів не може бути визначена шляхом застосування попереднього методу відповідно до норм цього Кодексу.

4. Застосуванню другорядних методів передує процедура консультацій між органом доходів і зборів та декларантом з метою визначення основи вартості згідно з положеннями статей 59 і 60 цього Кодексу. Під час таких консультацій орган доходів і зборів та декларант можуть здійснити обмін наявною у кожного з них інформацією за умови додержання вимог щодо її конфіденційності.

5. У разі неможливості визначення митної вартості товарів згідно з положеннями статей 59 і 60 цього Кодексу за основу для її визначення може братися або ціна, за якою ідентичні або подібні (аналогічні) товари були продані в Україні не пов’язаному із продавцем покупцю відповідно до статті 62 цього Кодексу, або вартість товарів, обчислена відповідно до статті 63 цього Кодексу.

6. При цьому кожний наступний метод застосовується, якщо митна вартість товарів не може бути визначена шляхом застосування попереднього методу.

7. Методи на основі віднімання та додавання вартості (обчислена вартість) можуть застосовуватися у будь-якій послідовності на прохання декларанта або уповноваженої ним особи.

8. У разі якщо неможливо застосувати жоден із зазначених методів, митна вартість визначається за резервним методом відповідно до вимог, встановлених статтею 64 цього Кодексу.

Не зважаючи на діюче законодавство та міжнародні правила, митні органи України у продовж багатьох років продовжують рівняти всіх підприємців під так звані "індикативні" ціни, вказані у "таблицях" які не є офіційним документом, не затверджені жодними державними органами.
При такому підході в тарифному регулюванні не враховуються а ні документи, що подаються декларантом для митного оформлення та підтвердження заявленої митної вартості, а ні умови ринку для кожного окремого товару(країна походження, ціна контракту, торгівельна марка, виробник тощо), а ні методи визначення згідно ст. 57 МКУ, а ні наявні оформлення аналогічних товарів, що є у базі митних оформлень.
При цьому для "наближених" до керівництв митних органів підприємців "таблиці" та "індикативи" не діють!
"Таблиці" створюють неконкурентноспроможні умови формування цін на товари, та умови для розвитку корупційних схем на митницях.
Прошу взяти до уваги вище викладену інформацію та навести лад у данному питанні.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Александрова Людмила Викторовна
15 вересня 2019
2.
Тишинський Костянтин Юрійович
16 серпня 2019
3.
Пойрязов Микола Валерійович
16 серпня 2019
4.
Смірнова Катерина Василівна
15 серпня 2019
5.
Великая Юлія Сергіївна
09 серпня 2019
6.
Пєтухов Андрій Леонідович
08 серпня 2019
7.
Гладиш Андрій Михайлович
04 серпня 2019
8.
Тевкун Олег Федорович
17 липня 2019
9.
Пєтухов Сергій Андрійович
16 липня 2019
10.
Панасенко Анатолій Іванович
15 липня 2019
11.
Каделяк Роман Степанович
14 липня 2019
12.
Боровик Володимир Вiкторович
14 липня 2019
13.
Чварков Ростислав Юрійович
12 липня 2019
14.
Панченко Станіслав Васильович
11 липня 2019
15.
Коляденко Павло Юрійович
11 липня 2019
16.
Дмитренко Богдан Вячеславович
10 липня 2019
17.
Щербина Сергій Олександрович
10 липня 2019
18.
Чорний Богдан Анатолійович
10 липня 2019
19.
Стаканов Константин Николаевич
09 липня 2019
20.
Шишкевич Олег Анатолійович
09 липня 2019
21.
Кочмарьов Олександр Володимирович
09 липня 2019
22.
Жарикова Катерина Євгенівна
09 липня 2019
23.
Кудінов Артем Вікторович
09 липня 2019
24.
Дмитрієв Микола Миколайович
09 липня 2019
25.
Бігунов Іван Феліксович
09 липня 2019
26.
Ювченко Олег Анатолійович
09 липня 2019
27.
Бабошкіна Оксана Валеріївна
09 липня 2019
28.
Подмогильна Ольга Борисівна
09 липня 2019
29.
Нісіловський Павло Павлович
09 липня 2019
30.
Блащишин Кирило Андрійович
08 липня 2019
103
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено