Шановний Володимире Олександровичу! В АР Крим є єдина найдовша міжміська тролейбусна лінія - Сімферополь-Ялта, за допомогою якої можна було дешево добиратися з точки А в точку Б. (до анексії прямий проїзд коштував 12 гривень).
Зараз у великих містах та і не тільки відкриваються нові маршрути. До прикладу, нещодавно в Донецький області повернулися до проекту сполучення міст Слов'янськ та Костянтинівка міжміським тролейбусом.
Тому, незважаючи на те, що проект вилетить бюджету в копієчку, я пропоную сполучити Київ із Запоріжжям міжміським тролейбусом. Тому що впринципі в більшості випадків альтернативи немає, крім автобусів,(села), а є моменти, де пощастить із залізницею (Сміла,Знам'яка, П'ятихатки), але це скоріше виключення з правил. При цьому проїзд в цих же автобусах останніми днями потихеньку зростає (я по своєму регіону: було 80 гривень з П'ятихаток в Дніпро, а зараз 85, потягом 60 без постілі та чаю , на приміському 41.50 , а на тролейбусі коштувало б мабуть близько 50 гривень). При цьому жителі сіл на автобусах не мають жодних пільг, які б мали при даній ситуації.
Створити потрібно державне підприємство "Укртролейтранс", до якого буде віноситись рухомий склад та ще декілька регіональних філій по маршруту даного тролейбусу.
Маршрут буде йти через Обухів, Миронівку, Корсунь, Сміла, Олександрівка, Знам'яку, Олександрію, П'ятихатки, Дніпро (через метро Металургів, далі по Пушкіна, Фабра, Яворницького, Гагаріна (до Запорізького шосе) , Запоріжжя(кільце на Каховській, залізничний вокзал).
В межах міста на міжміських маршрутах проїзд пільгових категорій буде покривати міська рада перераховуючи на філію "Укртролейтранс". Вартість проїзду 4 гривні в межах міста (станом на червень 2019 в м.Дніпро та Запоріжжя), в містах Сміла Олександрія Знам'яка П'ятихатки береться тариф обласного центру.