Ситуація з дорогами в нашій країні дуже болюча. Ми скаржимося, проте їздимо. Так само колись було і з трассою Н -11 Дніпро - Миколаїв. Сьогодні частину з Кривого рогу до Миколаїва можно сміло зафарбувати на мапі України. Це не гіперболізація, а простий факт. Люди їдуть полями, блукають там, залишаються ночувати, бо просто не можуть доїхати.
Наші люди дуже терплячі, то ж просто почали їхати по "трсассі" Н-23 через Херсон. Так, більше на 130 км, проте швидше. Сьогодні ж, на шматок від Апостолова До марьянського (лише 40 км) люди витрачають більше години. 10 років тому машини від Кривого Рогу до Одесси доїзжали за 3-4 години. Сьогодні ж, на цей самий маршрут, витрачається 7-8.
Така сама ж ситуація з Киівським напрямком, а саме відрозок дороги Кривий Ріг- Кропивницький.
Фактично, єдина дорога з Кривого Рогу є у напрямку Дніпра, але і вона з кожним днем стає все гіршою.
То ж, підводячи сумні підсумки маємо: якщо не відреагувати терміново, то після цієї зими з Кривого Рогу буде неможливо виїхати взагалі нікуди. ЦЕ реальність.
Про те, що страждає логістика та авто навіть не варто писати, але про те що гинуть люди ніхто не каже. Як? Все просто. Водії мають бути постійно сконцентрованні на дорозі, але буває так, що яма виникає там, де тиждень тому її просто не було. Нмагаючись не розбити авто, водій робить різький маневр, або гальмує, або виїзжає на зустрічну полосу. У новинах про це не кажуть, проте так відбувається. Через стан наших доріг гинуть люди. Ось і все.
То ж закликаємо, терміново відреагувати на стан доріг на виїзді з Кривого Рогу у будь якому напрямку.
Пропонуємо, закріпити незалежну группу для контролю якості, вартості та доцільності ремонту.
А доки вирішуються ці питання, розглянути альтернативні види логістики, а саме поїзд, або літак, для того , що б зняти навантаження на дорогах.
Це не адекватно для такого міста мати 4 вагони з Кривого рогу до Одесси, тим більш у туристичний сезон
Тако ж, розглянути варінт запуску лоу-костів з Кривого Рогу.