Існуванню держави загального добробуту приписують наявність розвиненої економіки, демократії, ринкових відносин, та системи соціального забезпечення, але чи потрібно це при наявності народної підтримки Президента і Парламентської більшості.
В Україні тільки нині є єдиний шанс для подолання бідності всіх громадян, повернення демократичним шляхом північних регіонів з Кримом, шляхом створення соціальної держави загального добробуту, і я закликаю всіх українців об’єднатись навколо цього.
Це поняття використовується у відношенні країн, в яких держава бере на себе активну роль в управлінні економічними і соціальними процесами і виділяє значну частину своїх ресурсів для досягнення соціально-політичних цілей.
Мене дивує, що вже більше 20 років, Урядам і Президентам України, фахівцями надаються різні пропозиції з моделями держави соціального спрямування.
Уже навіть в Росії, дослівно цитую «Нехай у кожного громадянина буде рахунок, куди йдуть гроші за кожну тонну проданої нафти за кордон. Нехай щороку вони, наприклад, отримують від тисячі доларів », - заявив 26 листопада глава думської фракції «Справедлива Росія» Сергій Миронов телеканалу «Росія 24». Роздача грошей росіянам на перший погляд виглядає манилівщиною, але насправді давно використовується в різних, в тому числі капіталістичних країнах.
У Норвегії нафту оголошено надбанням народу, як і всі природні ресурси країни. Гроші від нафтових доходів йдуть на соціальні програми і Фонд Загального благоденства. І Норвегія поступово стала перетворюватися в одну з найбагатших країн світу, де ВВП на душу населення досягає 40 тис. Доларів. За 30 років дохід Норвегії склав 454,5 млрд.доларів.
На особистий рахунок кожного норвежця надходять відрахування від отриманого прибутку нафтових доходів. На сьогоднішній день ці відрахування становлять понад 100 000 доларів у кожного норвежця. На кожну дитину, при народженні відкривається рахунок у банку, куди надходить не менше 3 тис. Доларів доходів від податку на прибуток.
Таких держав нині небагато, цьому заважать відсутність ресурсів, а не розуміння питання соціального спрямування держави. Це зовсім не обіцяні нам зарплати і пенсії, чи дотації на комунальні послуги, взамін передачі в дармове коректуваннями ресурсами держави близькими до влади людьми, можновладцям і олігархам.
Україні не має чого скаржитись на ресурси, першочергово це земля, якщо її і продавати то за умов надходжень на рахунки громадян певних доходів від діяльності з вивезення вирощених продуктів чи продуктів переробки. Аналогічна ситуація з надрами і корисними копалинами, яких в країні вдосталь при розвитку їх добування. На крайній випадок, як Норвегії населення залишає свої надходження під відсотки на розвиток галузі, українці навпаки, можуть інвестувати свої невеликі кошти в десятках мільйонів громадян в розвиток видобутку ресурсів, і жити в подальшому безбідно.
Тепер про всі реформи, які проводились в угоду виключно можновладцям держави і олігархічній системі держави.
Ми ніколи не будемо бачити ні освіти ні медицини за адміністративної системи управління, без створення органів самоуправління при Міністерствах, з наділенням виключно їх повноваженнями приймати рішення умов ліцензування, ліцензій, програм навчання і лікування, фінансування, професійної діяльності і підвищення кваліфікації, тощо.
У кожній європейській країні в органах охорони здоров’я утворенні органи самоуправління на всіх рівнях, міністерства не визначають як лікувати, кого куди призначати, звільняти, це визначають органи самоуправління при міністерствах, саме вони встановлюють всі правила, у відповідності до визначених законами цілями, завданнями і функціями в інтересах громадян та держави.
Нині за реформами Міністерства охорони здоров’я тільки вдосконалено шляхи поборів. Так, ліцензування медичної практики передбачає виконанню близько 30 пунктів вимог, і за вишукуванням порушень працівниками міністерства, суб’єктам господарювання відмовляють в отриманні ліцензій. Для розвитку галузі, навпаки адміністративні важелі мусять бути замінені господарськими, ринковими. Для прикладу введення обов’язкового страхування медичної діяльності, поряд із медичним страхуванням, коли потерпілий отримає страховку не чекаючи суду і доказування вини, тощо. Медичну допомогу надають і на дому, можливо і в квартирах, перед наданням медичної допомоги хворий чи суб’єкт господарювання, зобов’язаний усе привести до вимог ліцензійних умов, так і не дочекавшись допомоги.
Ми ніколи не будемо бачити правопорядку і захищеності від злочинності за дублюванням функцій в правоохоронних органах.
Усі невластиві функції центральних органів влади з відповідним фінансуванням мусять бути ліквідовані, а реформи, які несуть у своїй суті вдосконалення механізмів поборів і грабунку своїх громадян мусять бути припинені.
Тому прошу Всіх українців підтримати звернення до Президента і народних депутатів поділитись зі своїм народом, провести соціально спрямовані реформи, не у вигляді зарплат і пенсій та дотацій на комуналку, а саме утворенням всенародного державного фонду загального добробуту для консолідації і виплати находжень на рахунки громадян від використання державних ресурсів, не все тримати в державі та роздавати олігархам, чи продати закордонним інвесторам для утримання армії службовців державного апарату. Багаті нехай і далі багатіють, але люди неповинні бідувати.
Не буде потреби в посиленні і вдосконаленні податкового і митного насильства над народом, як і вдосконалення механізмів поборів від любої державної діяльності.
Те що побачили в Європі більше 12 мільйонів Українців, вони завжди будуть бажати мати в себе дома, і навіть, якщо їм не вдасться це зробити зараз.