№22/068392-еп

Скасування ДПА у 4-ому та 9-ому класах

Автор (ініціатор): Рошко Станіслав Тарасович
Дата оприлюднення: 06 серпня 2019
Проведення державної підсумкової атестації фальсифікує реальний стан якості загальної середньої освіти в Україні.
ДПА в українських школах потрібно відмінити і забути про неї, як про страшний сон. Ігор Лікарчук мотивує скасування ДПА у школах наступними аргументами:

ДПА була і є абсолютно формальною процедурою. Об'єктивного зрізу рівня виконання навчальних плану і програм вона ніколи не показувала і не покаже.
І без ДПА кожен учитель дуже добре знає рівень знань своїх вихованців. І він їх завжди зможе показати, якби йому дозволило начальство і власна совість обєктивно оцінювати знання учнів і не "натягувати оцінки".
Проведення ДПА фальсифікує реальний стан якості загальної середньої освіти в Україні. Я не знаю прикладів, коли б учні якогось класу чи школи, або навіть 10-15 % учнів одного класу, не склали ДПА. І це не від того, що всі дуже добре оволодівать знаннями. А від того, що поганим інструментом ці результати вимірюють. ДПА свідчить, що в українській освіті все дуже добре. Хоч так воно не є. І про це всі дуже добре знають.
Якщо розглядати ДПА з точки зору теорії педагогічних вимірювань, то це тотожно тому, що розглядати користь малинового варення у лікуванні грипу. ДПА нічого не вимірює і ніколи не буде. Але видимість такого вимірювання створює. Як і підстави для вселенської метушні різних чиновників і методистів: від гори і до низин.
ДПА є іще одним проявом чиновницької недовіри для вчителя. Бо начебто має перевірити об'єктивність його підходів до оцінювання учнів. І хоч цю роль вона ніколи не виконувала й апріорі виконати не зможе, але у деяких випадках як жупел у боротьбі з окремими вчителями стає в нагоді.
У свій час ДПА запроваджувалася як альтернатива радянським шкільним екзаменам. Кращою альтернативою радянським екзаменам ДПА так і не стала. І вийшло знову, як у тій приказці: "Застряли, як собака на перелазі".
"Тож повторюся: ДПА в українських школах має бути ліквідована, як формальна і марудна процедура, котра, крім неефективного використання бюджетних коштів і чергової забави для чиновників, жодної іншої ролі не відіграє. І створює додатковий головний біль для вчителя та учнів, відволікаючи їх від більш важливих проблем", – резюмував Ігор Лікарчук.
Створено на доведеннях освітніх діячів на прикладі Ігоря Лікарчука.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Бабенко Ольга Анатоліївна
20 серпня 2019
2.
Пристайло Ірина Валентинівна
17 серпня 2019
3.
Куцоконь Алина Александровна
16 серпня 2019
4.
Хоменко Олена Олександрівна
16 серпня 2019
5.
Приступа Анастасія Сергіївна
15 серпня 2019
6.
Осадца Ольга Маркіянівна
14 серпня 2019
7.
Авраменко Наталія Олександрівна
14 серпня 2019
8.
Кириленко Юлія Володимирівна
14 серпня 2019
9.
Авраамова Емманнуелла-Еліана Віталіївна
13 серпня 2019
10.
Кишинський Михайло Олександрович
13 серпня 2019
11.
Домодєдова Тетяна Василівна
13 серпня 2019
12.
Жалій Наталія Валентинівна
13 серпня 2019
13.
Данилова Свiтлана Василiвна
13 серпня 2019
14.
Коршунов Володимир Вiкторович
13 серпня 2019
15.
Білас Ірина Орестівна
13 серпня 2019
16.
Станішевська Марина Сергіївна
12 серпня 2019
17.
Пересунько Наталія Петрівна
12 серпня 2019
18.
Тишинський Костянтин Юрійович
12 серпня 2019
19.
Бортний Валентин Володимирович
12 серпня 2019
20.
Дембік Наталія Дмитрівна
11 серпня 2019
21.
Кравченко Богдан Валерійович
11 серпня 2019
22.
Мохонь Наталія Володимирівна
11 серпня 2019
23.
Коврігіна Анна Петрівна
11 серпня 2019
24.
Цурська Катерина Олександрiвна
09 серпня 2019
25.
Оганесян Ольга Михайлівна
08 серпня 2019
26.
Пономаренко Алексей Алексеевич
08 серпня 2019
27.
Ємельянова Марія Олександрівна
08 серпня 2019
28.
Щеглюк Галина Василівна
08 серпня 2019
29.
Ігнатенко Юрій Леонідович
07 серпня 2019
30.
Коваленко Євгенія Вікторівна
07 серпня 2019
60
голосів з 25000
необхідних
Статус: Триває збір підписів
Залишилося 73 дні
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися.