№22/069142-еп

Пропоную зробити розмитнення автомобілів по прикладу Польщі без обмежень від віку автомобіля і класа екологічності євро 5. 4. 3. 2. 1. та дозволити розмитнення євро блях за умови проходження техогляду під час розмитнення.

Автор (ініціатор): Титорук Анатолій Андрійович
Дата оприлюднення: 10 серпня 2019
Процес розмитнення автомобіля, купленого в ЄС
Придбавшии машину в одній з країн Європейського Союзу, потрібно приготувати всі відповідні документи:
Крок. 1
• підтвердження права власності;
• Це може бути інвойс, рахунок, договір купівлі-продажу або дарча;
• тимчасовий страховий поліс;
• документи на машину — dowód rejestracyjny або ж документ, що підтверджує експорт машини — karta eksportowa.
Крок. 2
Оплата акцизного збору за ввезений автомобіль — акцизна ставка на особисті автомобілі незалежно від року випуску авто в Польщі становить:
• з двигуном до 2.000 ccm включно — 3,1%;
• з двигуном понад 2.000 ccm — 18,6%.
Крок. 3
Сплата в казну прибуткового податку VAT (ПДВ)
• авто «віком» до 6 місяців, рахуючи від дня першої реєстрації, або з пробігом менше 6 тис. км — VAT оплачується в розмірі 23%;
• вживаний автомобіль, куплений за кордоном приватною особою — VAT(ПДВ) не стягується;
• вживаний автомобіль, куплений за кордоном юридичною особою за ціною нетто (без податків) — VAT стягується в розмірі 23%.
Останній момент, який залишилося розібрати, це розмитнення машини, купленої за межами ЄС.
Процес розмитнення автомобіля, купленого за межами ЄС
Список документів, виглядає так само, як і в попередній ситуації. Відрізняється лише величина і спосіб підрахунку зборів, які ви зобов’язані будете заплатити.
Після визначення митної вартості вашого автомобіля, працівники управління підрахують митний та акцизний збори, а потім додадуть податок VAT — ПДВ.
Митний збір
Управління підраховує належний митний збір в розмірі 10% від вартості авто, на підставі рахунку покупки, який ви надасте.
Якщо ви забажаєте «домовитися» зі знайомим, щоб він «продав» вам Opel Insignia за 2000 PLN, то такий номер не пройде.
Якщо у працівників митниці виникнуть сумніви з приводу правдивості наданої вами інформації про ціну, вони звірять вартість автомобіля з цінами каталогу на подібні авто в Польщі, і візьмуть для розрахунку ринкове значення.
Не варто також думати, що за вживану машину митна служба встановить ціну як за нову. Вони відкоригують вартість, беручи до уваги індивідуальні характеристики машини — ступінь зносу, наявність пошкоджень, пробіг і так далі.
Акцизний збір і VAT (ПДВ)
Умови сплати акцизного збору такі ж, як і у випадку з автомобілем з Євросоюзу. Істотно відрізняються зате умови стягнення прибуткового податку VAT — 23% ви заплатите за будь-який ввезений автомобіль.
приклад:
Уявімо, що ви придбали автомобіль за 1000 €, митний збір 10% (100 €) = 1000 € + 100 € = 1100 € – підстава для підрахунку акцизного збору. Якщо двигун до 2.000 ccm, то відсоток складе 3,1%, якщо ж двигун понад 2.000 ccm, відсоток акцизного збору складе 18,6%. Уявімо, що двигун нашого автомобіля менше 2.000 ccm, тобто ми зобов’язані сплатити 3,1% акцизного збору. Вираховуємо величину акцизу – в нашому випадку це 3,1% от 1100 € = 34,1 €. Тепер від всієї цієї суми вираховуємо VAT (23%). Тобто від 1134,1 € він складе 260,8 €.
Підведемо підсумки:
При вартості автомобіля в 1000 € митні і податкові збори складуть:
• 100 € – митний збір 10%;
• 34,1 € – акцизний збір 3,1%;
• 260,8 € – податок VAT (ПДВ) 23%;
• 394,9 € – загальна вартість усіх зборів.
Станом на початок 2019 року, за підрахунками Державної служби статистики, 14 мільйонів українців (33,9 % населення) живуть за межею бідності. В основному це пенсіонери сільські житилі та мешканці малих міст які є відалені від великих міст тому їх жителі є залежними від пересування на власному авто.
Враховуючи цю сумну статистику пропоную наступне:
Дозволити розмитнення авто віком від 10 до 20 років та об’ємом двигуна до 2.000 ccm включно
— акцизний збір 3,1%;
— митний збір 10%;
— та збір до пенсійного фонду 5%
— без податка ПДВ
Всі інші авто по прикладу Польщі.
Що це дасть державі : перше це буде дійсно крок збоку влади на зустріч простим Українцям які живуть за межею бідності та пересуваються на старих автомобілях ще виробництва СССР такі як ваз, москвич, нива… які є ще 70 , 80, років випуску та відповідають класу екологічності 0 та є морально застарілими. Ці всі автомобілі будуть замінені новішими марками авто європейської якості які відповідають класу екологічності євро 4 , євро 3 що значно покращить екологічну ситуацію в Українських містах та на дорогах.
Другим плюсом є наповнення держбюджету та пенсійного фонду.
Прошу підтримати та поширити дану петицію.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Канівець Роман Олександрович
09 листопада 2019
2.
Околот Юрій Миколайович
09 листопада 2019
3.
Ляскало Ольга Леонідівна
03 листопада 2019
4.
Судика Володимир Миколайович
30 жовтня 2019
5.
Корицький Руслан Анатолійович
27 жовтня 2019
6.
Терещенко Олександр Сергійович
25 жовтня 2019
7.
Потолов Олександр Миколайович
23 жовтня 2019
8.
Шиба Олеся Віталіївна
23 жовтня 2019
9.
Баклан Олександр Миколайович
19 жовтня 2019
10.
Тарасюк-Довгорукий Микола Миколайович
18 жовтня 2019
11.
Паращук Богдан Сергійович
17 жовтня 2019
12.
Синяговський Ігорь Олександрович
15 жовтня 2019
13.
Жевнер Євген Сергійович
14 жовтня 2019
14.
Шатний Вячеслав Юрійович
13 жовтня 2019
15.
Лисенко Руслан Олександрович
12 жовтня 2019
16.
Дуб'яга Ігор Володимирович
09 жовтня 2019
17.
Кублій Світлана Валентинівна
05 жовтня 2019
18.
Синяговська Таня Анатоліївна
05 жовтня 2019
19.
Іліметов Аркадій Рашидович
03 жовтня 2019
20.
Свєтлов Леонід Михайлович
01 жовтня 2019
21.
Кошелєв Дмитро Федорович
30 вересня 2019
22.
Філіп'їчева Катерина Андріївна
29 вересня 2019
23.
Докучаєв Олексій Миколайович
28 вересня 2019
24.
Дремо Павло Іванович
27 вересня 2019
25.
Бутенко Володимир Михайлович
27 вересня 2019
26.
Чернецкий Роман Витальевич
25 вересня 2019
27.
Чопівський Ігор Павлович
24 вересня 2019
28.
Мирошниченко Володимир Леонідович
23 вересня 2019
29.
Меркушев Олександр Анатолійович
22 вересня 2019
30.
Дрегер Сергій Володимирович
22 вересня 2019
342
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено