Прошу допомоги у держави на відкриття Наукової Гімназії для дітей 5-11 классів.
Забеспечіити можливості для участі учнів у навчально-дослідницькій, дослідницько-експериментальній, науковій, конструкторській, винахідницькій, пошуковій діяльності;
умови для розвитку інноваційної культури учнів;
безоплатний та безперешкодний доступ до навчального обладнання під час здійснення освітнього процесу для реалізації участі учнів у навчально-дослідницькій, дослідницько-експериментальній, науковій, конструкторській, винахідницькій, пошуковій діяльності та забезпечення учнів стипендіями;
умови та відповідне освітнє середовище для розвитку загальних та спеціальних здібностей та набуття компетентностей, необхідних для подальшої навчально-дослідницької, дослідницько-експериментальної, наукової, конструкторської, винахідницької, пошукової діяльності.
№22/069196-еп
Прошу допомоги у держави на відкриття Наукової Гімназії для дітей 5-11 классів.
Забеспечіити можливості для участі учнів у навчально-дослідницькій, дослідницько-експериментальній, науковій, конструкторській, винахідницькій, пошуковій діяльності;
умови для розвитку інноваційної культури учнів;
безоплатний та безперешкодний доступ до навчального обладнання під час здійснення освітнього процесу для реалізації участі учнів у навчально-дослідницькій, дослідницько-експериментальній, науковій, конструкторській, винахідницькій, пошуковій діяльності та забезпечення учнів стипендіями;
умови та відповідне освітнє середовище для розвитку загальних та спеціальних здібностей та набуття компетентностей, необхідних для подальшої навчально-дослідницької, дослідницько-експериментальної, наукової, конструкторської, винахідницької, пошукової діяльності.
В Киеві треба сформувати Нуковий Ліцей профільного спрямування для одарованних дітей вундеркіндів споглібленним вівченням наукових предметів.
Науковий ліцей провадить освітню діяльність, спрямовану на залучення та підготовку учнівської молоді до наукової і науково-технічної діяльності. Створення проектнаї группи учнів - яка працює над проектом з метою участі у розв’язанні проблеми технологічного, інженерного, економічного, соціального або гуманітарного характеру.
Також це може буті структурний підрозділ Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічний наук України разом з научними працівниками якого ми зможемо залучити до керівництва участю учнів у науковій, навчально-дослідницькій, дослідницько-експериментальній, конструкторській, винахідницькій, пошуковій діяльності.
За результатами проведення наукових досліджень фахівцями Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічний наук України розроблено тренінг розвитку і формування інтелектуальних здібностей, культурної обізнаності, підприємливості, креативності, цифрової творчості, лідерства необхідних дитині для успішного життя.
- забезпечення поглибленого вивчення профільних предметів та набуття компетентностей, необхідних для подальшої наукової і науково-технічної діяльності;
- навчання на засадах загальнонаціональних цінностей, формування громадянської позиції, власної гідності, патріотичного виховання, академічної доброчесності;
- пошук і відбір для навчання обдарованих дітей, які виявляють здібності до навчально-дослідницької, дослідницько-експериментальної, наукової, конструкторської, винахідницької, пошукової діяльності;
- розроблення та впровадження нових освітніх технологій і форм організації освітнього процесу.
Прошу допомоги у держави на відкриття Наукової Гімназії для дітей 5-11 классів.
Забеспечіити можливості для участі учнів у навчально-дослідницькій, дослідницько-експериментальній, науковій, конструкторській, винахідницькій, пошуковій діяльності;
умови для розвитку інноваційної культури учнів;
безоплатний та безперешкодний доступ до навчального обладнання під час здійснення освітнього процесу для реалізації участі учнів у навчально-дослідницькій, дослідницько-експериментальній, науковій, конструкторській, винахідницькій, пошуковій діяльності та забезпечення учнів стипендіями;
умови та відповідне освітнє середовище для розвитку загальних та спеціальних здібностей та набуття компетентностей, необхідних для подальшої навчально-дослідницької, дослідницько-експериментальної, наукової, конструкторської, винахідницької, пошукової діяльності.