№22/069736-еп

ОБСЄ визнала "мовний закон" дискримінаційним і не відповідаючим основним принципам Європи, тобто його НЕОБХІДНО СКАСУВАТИ

Автор (ініціатор): Ісаєв Микола Всісович
Дата оприлюднення: 14 серпня 2019
З українських ЗМІ:
"ОБСЕ раскритиковали «закон о языке», принятый Верховной Радой в последние дни правления Петра Порошенко и вступивший в силу 16 июля 2019 года. Верховный комиссар организации по делам нацменьшинств Ламберто Заньер, заявил, что данный нормативный акт является дискриминационным.

Заньер даже осудил прописанное в законе разделение между языками Евросоюза и всеми остальными, в том числе и языками нацменьшинств, а также призвал внести правки и участь роль русского языка, на котором говорит половина населения Украины.

Но не нужно думать, что в Брюсселе вдруг заняли какую-то пророссийскую позицию, просто «инициативы» Киева настолько глупы и нелепы даже с точки зрения «европейских ценностей», что закрывать на это глаза уже ни какой возможности. Поэтому для Зеленского и прозвенел уже не первый звоночек из Брюсселя".

Дійсно Закон України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної” грубо ПОРУШУЄ Конституцію України, права і свободи громадян України, зокрема:
- статтю 10 Конституції України, яка встановлює, що в Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України;
- статтю 11 Конституції України, яка встановлює, що держава сприяє консолідації та розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України;
- статтю 24 Конституції України, яка встановлює, що громадяни мають рівні конституційні права і свободи, не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, етнічного за мовними або іншими ознаками;
- статтю 53 Конституції України, яка встановлює, що громадянам, які належать до національних меншин, відповідно до закону гарантується право на навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у державних і комунальних навчальних закладах;
- статтю 21 Конституції України, яка встановлює, що усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
- статтю 22 Конституції України, яка встановлює, що конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод, тощо.

Тобто Верховна Рада України, яка прийняла цей НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ Закон, грубо ПОРУШИЛА принцип верховенства права, який встановлений статтею 8 Конституції України, а саме:
"В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй".

Народні депутати України, які прийняли вищезазначений НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ Закон, ПОРУШИЛИ свої обов'язки, встановлені статтями 19 та 68 Конституції України, а саме:
- "Органи державної влади, їх посадові особи (тобто і народні депутати України, які працюють на постійній основі і прирівняні до чиновників) зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією";
- "Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей".

До того ж Закон України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної” приймався з грубим ПОРУШЕННЯМ Регламенту Верховної Ради.

В зв'язки з вищенаведеним, ПРОШУ Президента України, який згідно статті 102 Конституції України, є Гарантом додержання Конституції україни, прав і свобод громадян України:

1.ВИДАТИ, згідно статті 106 Конституції України, Указ про ПРИПИНЕННЯ Закону України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної”, який грубо ПОРУШУЄ Конституцію України, гарантовані конституційні права і свободи громадян України;

2.НАПРАВИТИ, згідно статті 147 Конституції України, Закон України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної”, до Конституційного Суду України для вирішення питання про його відповідність Конституції України
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Кадацький Павло Олександрович
13 листопада 2019
2.
Назаров Олександр Миколайович
13 листопада 2019
3.
Попов Дмитро Миколайович
12 листопада 2019
4.
Гречишкіна Анастасія Ігорівна
29 жовтня 2019
5.
Чорна Ірина Олександрівна
24 жовтня 2019
6.
Костюкович Вячеслав Едуардович
16 жовтня 2019
7.
Горбунков Тимофій Віталійович
05 жовтня 2019
8.
Ланко Віра Андріївна
17 вересня 2019
9.
Рева Алексей Михайлович
08 вересня 2019
10.
Іванова Зінаїда Костянтинівна
08 вересня 2019
11.
Козирєв Володимир Вікторович
08 вересня 2019
12.
Пакуля Александр Леонидович
05 вересня 2019
13.
Книш Ірина Вадимівна
30 серпня 2019
14.
Волошко Светлана Олегівна
29 серпня 2019
15.
Половий Олександр В'ячеславович
26 серпня 2019
16.
Туманова Наталія Іванівна
25 серпня 2019
17.
Дьяченко Антоніна Петрівна
24 серпня 2019
18.
Бервенов Андрій Миколайович
23 серпня 2019
19.
Коршунов Володимир Вiкторович
23 серпня 2019
20.
Билінська Олена Анатоліївна
23 серпня 2019
21.
Дубовик Тетяна Петрівна
22 серпня 2019
22.
Щербаков Дмитро Олександрович
22 серпня 2019
23.
Димитров Михайло Миколайович
22 серпня 2019
24.
Наугольних Ольга Сергіївна
21 серпня 2019
25.
Бурлака Лариса Василівна
21 серпня 2019
26.
Левченко Наталія Юріївна
21 серпня 2019
27.
Макарова Ирина Вениаминовна
20 серпня 2019
28.
Федачківський Віталій Дмитрович
20 серпня 2019
29.
Панфілов Олександр Павлович
20 серпня 2019
30.
Осецкая Ирина Викторовна
20 серпня 2019
246
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено