№22/069736-еп

ОБСЄ визнала "мовний закон" дискримінаційним і не відповідаючим основним принципам Європи, тобто його НЕОБХІДНО СКАСУВАТИ

Автор (ініціатор): Ісаєв Микола Всісович
Дата оприлюднення: 14 серпня 2019
З українських ЗМІ:
"ОБСЕ раскритиковали «закон о языке», принятый Верховной Радой в последние дни правления Петра Порошенко и вступивший в силу 16 июля 2019 года. Верховный комиссар организации по делам нацменьшинств Ламберто Заньер, заявил, что данный нормативный акт является дискриминационным.

Заньер даже осудил прописанное в законе разделение между языками Евросоюза и всеми остальными, в том числе и языками нацменьшинств, а также призвал внести правки и участь роль русского языка, на котором говорит половина населения Украины.

Но не нужно думать, что в Брюсселе вдруг заняли какую-то пророссийскую позицию, просто «инициативы» Киева настолько глупы и нелепы даже с точки зрения «европейских ценностей», что закрывать на это глаза уже ни какой возможности. Поэтому для Зеленского и прозвенел уже не первый звоночек из Брюсселя".

Дійсно Закон України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної” грубо ПОРУШУЄ Конституцію України, права і свободи громадян України, зокрема:
- статтю 10 Конституції України, яка встановлює, що в Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України;
- статтю 11 Конституції України, яка встановлює, що держава сприяє консолідації та розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України;
- статтю 24 Конституції України, яка встановлює, що громадяни мають рівні конституційні права і свободи, не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, етнічного за мовними або іншими ознаками;
- статтю 53 Конституції України, яка встановлює, що громадянам, які належать до національних меншин, відповідно до закону гарантується право на навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у державних і комунальних навчальних закладах;
- статтю 21 Конституції України, яка встановлює, що усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
- статтю 22 Конституції України, яка встановлює, що конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод, тощо.

Тобто Верховна Рада України, яка прийняла цей НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ Закон, грубо ПОРУШИЛА принцип верховенства права, який встановлений статтею 8 Конституції України, а саме:
"В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй".

Народні депутати України, які прийняли вищезазначений НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ Закон, ПОРУШИЛИ свої обов'язки, встановлені статтями 19 та 68 Конституції України, а саме:
- "Органи державної влади, їх посадові особи (тобто і народні депутати України, які працюють на постійній основі і прирівняні до чиновників) зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією";
- "Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей".

До того ж Закон України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної” приймався з грубим ПОРУШЕННЯМ Регламенту Верховної Ради.

В зв'язки з вищенаведеним, ПРОШУ Президента України, який згідно статті 102 Конституції України, є Гарантом додержання Конституції україни, прав і свобод громадян України:

1.ВИДАТИ, згідно статті 106 Конституції України, Указ про ПРИПИНЕННЯ Закону України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної”, який грубо ПОРУШУЄ Конституцію України, гарантовані конституційні права і свободи громадян України;

2.НАПРАВИТИ, згідно статті 147 Конституції України, Закон України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної”, до Конституційного Суду України для вирішення питання про його відповідність Конституції України
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Щербаков Дмитро Олександрович
22 серпня 2019
2.
Димитров Михайло Миколайович
22 серпня 2019
3.
Наугольних Ольга Сергіївна
21 серпня 2019
4.
Бурлака Лариса Василівна
21 серпня 2019
5.
Левченко Наталія Юріївна
21 серпня 2019
6.
Макарова Ирина Вениаминовна
20 серпня 2019
7.
Федачківський Віталій Дмитрович
20 серпня 2019
8.
Панфілов Олександр Павлович
20 серпня 2019
9.
Осецкая Ирина Викторовна
20 серпня 2019
10.
Ляшенко Інна Павлівна
20 серпня 2019
11.
Гринь Юлiя Борисiвна
19 серпня 2019
12.
Борщова Ирина Николаевна
19 серпня 2019
13.
Меженська Вікторія Миколаївна
19 серпня 2019
14.
Корнієнко Олена Миколаївна
19 серпня 2019
15.
Акименко Вадим Михайлович
19 серпня 2019
16.
Панченко Станіслав Васильович
19 серпня 2019
17.
Чумак Генадій Миколайович
19 серпня 2019
18.
Гейко Іван Анатолійович
19 серпня 2019
19.
Скловська Софія Львівна
18 серпня 2019
20.
Тарановська Олена Андріївна
18 серпня 2019
21.
Вакуленко Дмитро В'ячеславович
18 серпня 2019
22.
Жданович Анжела Вячеславовна
18 серпня 2019
23.
Сероштан Александр Григорьевич
18 серпня 2019
24.
Букреев Дмитрий Николаевич
18 серпня 2019
25.
Коц Олена Миколаівна
18 серпня 2019
26.
Василенко Людмила Олександрівна
18 серпня 2019
27.
Труш Тетяна Ігорівна
17 серпня 2019
28.
Даренін Валерій Вікторович
17 серпня 2019
29.
Леоненко Евгений Александрович
17 серпня 2019
30.
Антоновська Катерина Павловна
17 серпня 2019
225
голосів з 25000
необхідних
Статус: Триває збір підписів
Залишилося 85 днів
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися.