Звертаюся до 5-го Президента України В.О. Зеленського щодо розглядання та втручання до справи по замороженню масового виробництва сучасних українських бронетранспортерів БТР-4 для Збройних Сил України.
Автор петиції пропонує провести показові випробування двох корпусів бронетранспортера БТР-4: одного із бронесталі вітчизняного виробництва марки «71» та іншого, із бронесталі фінського виробництва стандарту НАТО марки Miilux Protection 500. Випробування повинні пройти відповідно стандартам угоди по стандартизації НАТО рівнів захисту бойових броньованих машин легкої категорії від ураження боєприпасами кінетичної дії й осколками осколково-фугасних снарядів польової артилерії STANAG 4569. Випробування повинні пройти за участю 5-го Президента України В.О. Зеленського, Міністра Оборони України С.Т. Полторака, Державного секретара Міністерства Оборони України О.В. Дубляна, Генерального директора Концерну «Укроборонпром» П.Ю. Букіна, Генеральних директорів Лозівського ковальсько-механічного заводу, Харківського конструкторського бюро машинобудування ім. О.О. Морозова, Харківського заводу ім. В.О. Малишева, Київського бронетанкового заводу та Житомирського бронетанкового заводу. Окрім цього, пропонується залучити до випробувань військових експертів та хімічних дослідників з країн військово-політичного альянсу НАТО. Їхніми завданнями стане перевірка правильності проведення вогневих випробувань, відповідно вказаним вище стандартам, а також перевірка хімічного складу бронесталі обох корпусів.
За результатами випробувань, найкращим та придатним для масового випуску повинен стати той зразок, котрий покаже найкращі результати під час випробувань. Якщо результати між корпусами будуть рівні, то прийняти слід той зразок, котрий є дешевшим у закупівлі.
Відновлення виробництва корпусів для бронетранспортерів БТР-4 повинно відбутися на потужностях п’ятьох вітчизняних підприємств: Лозівського ковальсько-механічного заводу, Харківського конструкторського бюро машинобудування ім. О.О. Морозова, Харківського заводу ім. В.О. Малишева, Київського бронетанкового заводу та Житомирського бронетанкового заводу.
Також звернення автору стосується щодо погашення збитків працівникам підприємств, вказаних вище, котрі так чи інакше пов’язані із замороженням виробництва бронетранспортерів БТР-4, за рахунок бюджету Міністерства Оборони України.
Слід зауважити, що бронетранспортер БТР-4 українського виробництва - це, на даний момент, єдиний масовий український бронетранспортер, характеристики котрого повністю відповідають стандартам НАТО. Припинення масового випуску та постачання в ЗСУ цих бойових машин значною мірою уповільнить процес переозброєння українського війська сучасним озброєнням.