Кременчук – промислове місто із величезним фінансовим потенціалом та інфраструктурою, що розміщується на обох берегах Дніпра.
1 8 7 2 рік – через 11 років після смерті Великого Кобзаря Т.Г. Шевченка запущені в експлуатацію СУЧАСНІ ІСНУЮЧІ кам'яні опори Крюківського ЄДИНОГО мосту в м.Кременчуці через річку Дніпро.
Опори, розраховані на нечисленний гужовий транспорт провінційного містечка дореволюційних часів, у реаліях сьогодення витримують величезні наднавантаження транзитного, місцевого авто і залізничного транспорту, а швидка допомога, поліція, автомобілі МНС, громадський транспорт простоюють у щоденних заторах разом із фурами із небезпечними вантажами та автобусами міжнародного сполучення.
Основним опорам аварійно-небезпечного Крюкіського мосту, зданим в експлуатацію у 1872р., майже 150 років. Залізобетонним конструкціям – 70 років.
Верхні частини двоярусного мосту – залізнодорожнє полотно та автомобільна дорога відбудовані після Другої Світової війни і експлуатуються з 1949р.
Це не може не викликати занепокоєння під час користування, беручи до уваги нещодавнє обвалення мосту під Харковом, побудованого у 1977р.
Кожного дня існуючим аварійним Крюківським мостом користується 500 тисячна Кременчуцька агломерація, у тому числі із сусідніх регіонів, які щоденно приїздять до міста на роботу й повертаються назад, а також транзитний транспорт, що прямує до вокзалів міста та до більшості кременчуцьких заводів і підприємств.
Основне навантаження на міст здійснює пасажирський і вантажний залізничний транспорт, під час руху якого міст зазнає відчутних пружних коливань конструкцій, елементи мостової споруди хитаються. Пружні коливання відчувають люди у авто та пішоходи. Особливо, якщо міст перевантажений заторами та великоваговим транспортом.
Рухома конструкція мосту побудована таким чином, що під час навігації багатопалубних теплоходів залізничне полотно підіймається вгору, і це, звісно, також позначається на строках служби елементів споруди. Сконструйований таким чином міст збільшує механічне зношування елементів основних конструкцій, додає їм віку.
Більшість бюджетоутворюючих підприємств, фабрик, заводів у місті - Нафтопереробний, "Кременчуцький завод дорожніх машин", сталеливарний, вагонний, численні кар'єри по видобутку гірничих порід, м’ясокомбінат, молочний завод, тютюнова, швейна, кондитерська фабрики, річковий порт, підприємства машинобудівної галузі, легкої промисловості, розміщених по обидва береги Кременчука – ОБСЛУГОВУЄ ТРАНЗИТНИЙ ВЕЛИКОВАНТАЖНИЙ ТРАНСПОРТ, зареєстрований у інших регіонах.
Мостом їдуть із НОМЕРНИМИ ЗНАКАМИ ІНШИХ РЕГІОНІВ не лише транзитні вантажівки, що прямують ДО ПІДПРИЄМСТВ КРЕМЕНЧУКА, а і великі рейсові автобуси та приміські, міські маршрутки, приватний автомобільний транспорт із Світловодська, Павлишу, Власівки, Александрії, Сміли, Знам’янки, Черкас, Дніпра тощо.
Мешканці інших регіонів щоденно приїздять на роботу, відрядження, у приватних справах, відпочинок, у питаннях бізнес-інтересів до Кременчука.
Транзитний транспорт, громадський транспорт у режимі маршрутного таксі обслуговує і міжміські, міські пасажирські перевезення із НОМЕРНИМИ ЗНАКАМИ НЕ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, А ІНШИХ ОБЛАСТЕЙ, у тому числі на умовах оренди.
Відповідно, попередні висновки, зроблені потенційними інвесторами, про те, що 80% автомобільного транспорту через Крюківський міст - це виключно транзитні перевезення, які б не заходили до міста при наявності іншої траси – мосту ПОЗА МЕЖАМИ КРЕМЕНЧУКА – НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ДІЙСНОСТІ !
У радянський період, понад 40 років тому, мешканці міста збирали власні, зароблені кошти на будівництво нового мосту через річку Дніпро. Доля фінансів невідома.
За час Незалежності України лише на численні проекти на будівництво мостового переходу в Кременчуці НАША ДЕРЖАВА планувала витратити понад 35 мільйонів кредитних коштів, частину із яких було освоєно.
Підготовлено техніко-економічне обґрунтування і макет нового мосту в Кременчуці.
Вважаю, що потрібно покласти край безкінечним витратам із Державного Бюджету на проекти, а довести справу до завершення – та побудувати міст у Кременчуці через Дніпро.
Сьогодні у пішохідній частині мосту покриття тротуару обсипалося настільки, що видно внизу хвилі та водоверті (вирі) Дніпра під ногами, а рух велосипедами практично неможливий через оголені металеві стики, що пошкоджують гумові шини.
Крюківський міст – єдиний шлях у радіусах 50 і 150 кілометрів, що з'єднує Лівобережжя із Правобережжям у цій частині країни, а також обидва береги міста із 500 тисячною агломерацією.
Стан мосту не просто аварійний, Крюківській міст за версією американського телеканалу "Discovery Channel" увійшов у ТОП-10 самих небезпечних мостів світу, про катастрофічний стан споруди періодично згадувалось у численних сюжетах українських ЗМІ, а також під час президентських кампаній, екс президентами України.
За умови сучасного трафіку промисловому Кременчуку потрібен НОВИЙ МІСТ!
Кременчук чекає новий міст з 1965 року, на допомогу Крюківському.
В 1987р. Уряд СРСР видав постанову про початок будівництва нового мосту у Кременчуці, але плани не здійснилися.
Китайські інвестори у минулих роках уклали угоду із Урядом України про будівництво мосту під Горішніми Плавнями, на відміну від первісних планів та домовленостей – побудувати міст у Кременчуці.
Шановний Володимире Олександровичу!
Просимо звернути увагу на проблему із відсутністю сучасного мостового переходу через річку Дніпро у Кременчуці та те, що наявний міст не витримує навантаження, є дуже вузьким та аварійним!
Українці та гості країни повинні бути впевнені у власній безпеці та у зручності при переміщені між берегами міста Кременчука.
Тому, усі мешканці Кременчука та інших регіонів, залучені до роботи у місті, просять віднайти ресурси для будівництва нового мосту у найкоротші терміни!
НИЗЬКИЙ УКЛІН ТА ВЕЛИЧЕЗНЕ Д Я К У Є М О!