№22/073324-еп

Інклюзивне навчання. Відміна інклюзивних класів та груп. Створення для дітей з особливими потребами окремих закладів.

Автор (ініціатор): Пайдик Карина Олександрівна
Дата оприлюднення: 11 вересня 2019
Прошу розглянути питання щодо інклюзивного навчання. Зараз всюди залучають дітей з особливими потребами в звичайні заклади освіти, не пристосовані до того. Спробую обґрунтувати свою позицію щодо цього питання в даній петиції.
Чому це створює незручності в закладах освіти? По-перше, звичайні школи не задовольняють потреби інклюзивних дітей. Наприклад, у дитини-інваліда в наших, не пристосованих до нових введень, школах виникають труднощі пересування. Коли у класі є інклюзивна дитина, відомо, що надається асистент вчителя. Можуть бути присутні й асистенти дитини. Як ви вважаєте, чи легко буде провести вчителю урок, коли за останніми партами будуть вестися перемови-пояснення, дублювання слів вчителя?! А чи не буде це відволікати інших учнів?! Буде надто важко і це дуже буде відволікати інших дітей. Щодо асистентів вчителя варто зазначити, що на вакантні місця недостатньо кваліфікованих спеціалістів, тому на такі посади призначають людей з відсутньою необхідною вищою освітою. А чи буде в безпеці дитина-діабетик поряд з людиною, яка не має медичної освіти?! Не буде...
Раніше для таких дітей були створені спеціальні заклади, де з ними працювали кваліфіковані спеціалісти. Чому це було добре? З інклюзією працюють люди з відповідною спеціальністю. У дітей своя програма, пристосована спеціально для них, якою вони реально зможуть оволодіти. Вони знаходяться "у своїй тарілці". Ви бачили очі дитини, яка чує питання:"Чому Ваня не ходить? Чому він у колясці? Чому він не бігає з нами?" Це травмує її.
Зрозуміло, що батькам їх малюк кращий за всіх, а ми начебто й толерантні особистості. Зрозуміло, що в законі прописано, що діти мають право здобувати освіту за місцем проживання. Зрозуміло, що малюків з особливими потребами намагаються адаптувати до звичайних умов. Але це можна зробити, не травмуючи дитину, виховуючи і навчаючи її в комфортних, потрібних саме для неї умовах. Для цього необхідно повернути СПЕЦІАЛЬНІ заклади освіти. Наприклад, на сьогоднішній день у Киргізії почав свою роботу спеціальний садочок для діабетиків. Як ви вважаєте, дитині-діабетику буде зручніше й корисніше там, де її навчать правильно харчуватися і побудують освітню програму під неї, чи в звичайній школі? Відповідь очевидна.
ДумайТЕ...
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Гайворонська Олена Олександрівна
04 листопада 2019
2.
Гладиш Андрій Михайлович
01 листопада 2019
3.
Глоба Аліна Ігорівна
29 жовтня 2019
4.
Причиненко Марія Яківна
27 жовтня 2019
5.
Гордійчук Володимир Дмитрович
02 жовтня 2019
6.
Пащенко Анна Віталіївна
29 вересня 2019
7.
Роменська Ірина Анатоліївна
28 вересня 2019
8.
Зайченко Виктория Сергеевна
26 вересня 2019
9.
Моргун Юлия Александровна
25 вересня 2019
10.
Сидорчук Антоніна Анатоліївна
23 вересня 2019
11.
Король Олена Русланівна
18 вересня 2019
12.
Горбенко Юлія Пилипівна
17 вересня 2019
13.
Лях Тетяна Олександрівна
17 вересня 2019
14.
Навозняк Надія Валеріївна
17 вересня 2019
15.
Мельничук Марина Олегівна
16 вересня 2019
16.
Смірнова Тамара Павлівна
16 вересня 2019
17.
Дмитренко Анатолій Михайлович
16 вересня 2019
18.
Коршунова Віра Василівна
16 вересня 2019
19.
Федорова Людмила Анатоліївна
14 вересня 2019
20.
Артюхова Світлана Григорівна
13 вересня 2019
21.
Дроздовський Павло Павлович
13 вересня 2019
22.
Германович Ольга Богданівна
13 вересня 2019
23.
Добриніна Ірина Григорівна
13 вересня 2019
24.
Бібік Катерина Олексіївна
13 вересня 2019
25.
Євсікова Ольга Ярославівна
13 вересня 2019
26.
Каморкіна Олександра Павлівна
13 вересня 2019
27.
Колодій Наталія Василівна
12 вересня 2019
28.
Партига Павло Володимирович
12 вересня 2019
29.
Дромбінська Алла Андріївна
12 вересня 2019
30.
Дикий Микола Демидович
12 вересня 2019
45
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено