№22/073324-еп

Інклюзивне навчання. Відміна інклюзивних класів та груп. Створення для дітей з особливими потребами окремих закладів.

Автор (ініціатор): Пайдик Карина Олександрівна
Дата оприлюднення: 11 вересня 2019
Прошу розглянути питання щодо інклюзивного навчання. Зараз всюди залучають дітей з особливими потребами в звичайні заклади освіти, не пристосовані до того. Спробую обґрунтувати свою позицію щодо цього питання в даній петиції.
Чому це створює незручності в закладах освіти? По-перше, звичайні школи не задовольняють потреби інклюзивних дітей. Наприклад, у дитини-інваліда в наших, не пристосованих до нових введень, школах виникають труднощі пересування. Коли у класі є інклюзивна дитина, відомо, що надається асистент вчителя. Можуть бути присутні й асистенти дитини. Як ви вважаєте, чи легко буде провести вчителю урок, коли за останніми партами будуть вестися перемови-пояснення, дублювання слів вчителя?! А чи не буде це відволікати інших учнів?! Буде надто важко і це дуже буде відволікати інших дітей. Щодо асистентів вчителя варто зазначити, що на вакантні місця недостатньо кваліфікованих спеціалістів, тому на такі посади призначають людей з відсутньою необхідною вищою освітою. А чи буде в безпеці дитина-діабетик поряд з людиною, яка не має медичної освіти?! Не буде...
Раніше для таких дітей були створені спеціальні заклади, де з ними працювали кваліфіковані спеціалісти. Чому це було добре? З інклюзією працюють люди з відповідною спеціальністю. У дітей своя програма, пристосована спеціально для них, якою вони реально зможуть оволодіти. Вони знаходяться "у своїй тарілці". Ви бачили очі дитини, яка чує питання:"Чому Ваня не ходить? Чому він у колясці? Чому він не бігає з нами?" Це травмує її.
Зрозуміло, що батькам їх малюк кращий за всіх, а ми начебто й толерантні особистості. Зрозуміло, що в законі прописано, що діти мають право здобувати освіту за місцем проживання. Зрозуміло, що малюків з особливими потребами намагаються адаптувати до звичайних умов. Але це можна зробити, не травмуючи дитину, виховуючи і навчаючи її в комфортних, потрібних саме для неї умовах. Для цього необхідно повернути СПЕЦІАЛЬНІ заклади освіти. Наприклад, на сьогоднішній день у Киргізії почав свою роботу спеціальний садочок для діабетиків. Як ви вважаєте, дитині-діабетику буде зручніше й корисніше там, де її навчать правильно харчуватися і побудують освітню програму під неї, чи в звичайній школі? Відповідь очевидна.
ДумайТЕ...
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Король Олена Русланівна
18 вересня 2019
2.
Горбенко Юлія Пилипівна
17 вересня 2019
3.
Лях Тетяна Олександрівна
17 вересня 2019
4.
Навозняк Надія Валеріївна
17 вересня 2019
5.
Мельничук Марина Олегівна
16 вересня 2019
6.
Смірнова Тамара Павлівна
16 вересня 2019
7.
Дмитренко Анатолій Михайлович
16 вересня 2019
8.
Коршунова Віра Василівна
16 вересня 2019
9.
Федорова Людмила Анатоліївна
14 вересня 2019
10.
Артюхова Світлана Григорівна
13 вересня 2019
11.
Дроздовський Павло Павлович
13 вересня 2019
12.
Германович Ольга Богданівна
13 вересня 2019
13.
Добриніна Ірина Григорівна
13 вересня 2019
14.
Бібік Катерина Олексіївна
13 вересня 2019
15.
Євсікова Ольга Ярославівна
13 вересня 2019
16.
Каморкіна Олександра Павлівна
13 вересня 2019
17.
Колодій Наталія Василівна
12 вересня 2019
18.
Партига Павло Володимирович
12 вересня 2019
19.
Дромбінська Алла Андріївна
12 вересня 2019
20.
Дикий Микола Демидович
12 вересня 2019
21.
Кривохижа Олена В'ячеславівна
12 вересня 2019
22.
Дергунова Оксана Геннадиевна
12 вересня 2019
23.
Глушановская Дарья Александровна
12 вересня 2019
24.
Бойченко Тимофій Андрійович
12 вересня 2019
25.
Петрюк Сергій Юрійович
12 вересня 2019
26.
Донський Андрій Борисович
12 вересня 2019
27.
Зима Олександр Володимирович
12 вересня 2019
28.
Загоруйко Елена Анатольевна
12 вересня 2019
29.
Голубнича Юлія Костянтинівна
12 вересня 2019
30.
Савченко Юлія Олегівна
12 вересня 2019
35
голосів з 25000
необхідних
Статус: Триває збір підписів
Залишилося 81 день
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися.