№22/075718-еп

Щодо створення балансу.

Автор (ініціатор): Міхрін Владислав Костянтинович
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019
Азартні ігри в усі часи викликали двояке ставлення: з одного боку вони є непоганим джерелом доходів бюджету держави, з іншого - несуть латентну суспільну небезпеку, через яку їх завжди намагалися обмежити, зокрема за допомогою оподаткування.
Як би суперечливо це не звучало, але сфера грального бізнесу на сучасному етапі розвитку нашої держави є однією з найбільш динамічно еволюціонуючих у системі галузевої економіки України. Саме тому, для сучасної правової держави одним з пріоритетних напрямків є правильне правове регулювання відносин між самою державою та суб’єктами, які займаються специфічними видами господарської діяльності.
Можливо зазначити, що адміністративно-правове регулювання, як засіб перекладу владних приписів держави в діяльність господарюючих суб'єктів, дозволяє не тільки виявити нові тенденції в правовому будівництві, але й забезпечити вибір ефективних засобів господарювання та вдосконалити економічну складову нашої держави.
Змішана природа держави чітко відображається в ринковій економіці. З одного боку, держава постає, як рівноправний партнер у взаємовідносинах з суб’єктами господарювання, з іншої – виступає публічною організацією, що представляє інтереси суспільства та, в силу імперативних приписів, здійснює управління загальнодержавними справами та задає курс руху самому громадянському суспільству в цілому.
На даний момент, тема грального бізнесу не є головною в Україні (та не була загалом), але й ніколи не відступала на задній план. Враховуючи масштаби діяльності даного виду підприємницької діяльності та грошовий обіг в даній сфері, вона завжди на плаву та в полі зору певної категорії громадян.
Розуміючи те, що суспільство й державні органи усвідомлюють необхідність регулювання і контролю вказаної сфери діяльності, на жаль, на даний час немає жодних кроків, спрямованих на вирішення економічних, соціальних, політичних та інших проблем, які можливо розв’язати за допомогою правильних і послідовних дій.
Стратегічні рішення, пов'язані з інтеграцією чи з дезінтеграцією грального бізнесу в(з) господарство(а) України, - це пошук раціональних меж економічної діяльності нашої держави в системі галузевих і міжгалузевих кордонів на згаданому напрямку роботи, який не повинен обмежуватися лиш окремими галузями.
Ні для кого не секрет, що хоча гральний бізнес заборонений в Україні, заклади вказаного типу чудово функціонують у кожному «прохідному місці» практично в будь-якому населеному пункті нашої країни. Давно став закономірністю той факт, що непродумане встановлення будь-якої заборони, обмеження виду діяльності тощо сприяють зростанню правопорушень, переводить легальний бізнес в тіньовий, який згодом переходить під контроль організованої злочинності, яка знаходиться під протекторатом силових структур і істеблішменту.
В розвиток зазначеного, слабка законодавча база взагалі не містить ефективних механізмів регулювання діяльності операторів «державних лотерей». Окремі правопорушники, використовуючи недосконалість законодавчої бази, постійно розробляють все витонченіші форми представництва гральних послуг починаючи від гральних закладів (букмекерські контори тощо) завуальованих під лотерею, закінчуючи самими та всім відомими «недолотереями», в яких давно відсутнє поняття «випадковість», а також відповідні ліцензії на їх проведення. Крім того, трансляція реклами в зазначеній сфері на основних телевізійних каналах держави є табу для більшості цивілізованих країн світу.
Можливо вказати, що я не веду мову про заборону грального бізнесу загалом, в той же час, не наголошую на необхідності легалізації даного виду господарської діяльності. Я порушую питання імплементації певного економічного балансу шляхом створення надійного порядку з хаосу, який знайде своє відображення не тільки в створенні спеціальних економічних зон за кластерним принципом, а інтегрується в економічну систему нашої країни в цілому.
Враховуючи зазначене, тільки Вам (як особі, котра набрала 73% підтримки громадян, які скористалися правом голосу) і Вашій команді під силу створити та запустити ефективний механізм регулювання господарської діяльності зазначеної укоріненої дилеми.
Таким чином, прошу Вас, пане Володимире, скористатися Президентським правом законодавчої ініціативи і подати до Верховної Ради України виважений проект Закону щодо вирішення зазначених мною проблемних питань, який попередньо винести на обговорення громадянського суспільства.
Зробимо Україну кращою разом.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Лейко Анатолій Михайлович
14 листопада 2019
2.
Кочерга Віктория Олександрівна
21 жовтня 2019
3.
Шендировська Олександра Петрівна
17 жовтня 2019
4.
Сус Назарій Петрович
12 жовтня 2019
5.
Ільяш Микола Павлович
10 жовтня 2019
6.
Шетеля Максим Володимирович
09 жовтня 2019
7.
Падалиця Сергій Миколайович
09 жовтня 2019
8.
Міхрін Владислав Костянтинович
07 жовтня 2019
8
голосів з 25000
необхідних
Статус: Триває збір підписів
Залишилося 35 днів
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися.