№22/076144-еп

Питання кадрової політики в державі і відповідь на їх нестачу.

Автор (ініціатор): Усенко Іван Григорович
Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019
Питання кадрової політики в державі і відповідь на їх нестачу.
Пане Президент Ви проводили багато різних конкурсів і бачили багато різних талановитих людей, яким хоча б в якійсь мірі допомагали, виплачуючи нагороду в 50000 і більше цим талантам, декого працевлаштовували і цим мабуть найбільше підкупили своїх виборців.
Ми бачили й інших талантів коли Білоножки збирали талантів по Україні, від співу яких, переповнений палац України не тільки аплодував стоячи, а й плакав, але в них була мужність сказати зі сцени, що їм допомогти в державі немає кому, і більшість з них не стане навіть простими співаками.
Ким нині в Україні зайнята сцена, Ви навіть самі показували не одного разу у виступах Кварталу, і де зараз так ким працюють і таланти.
Ви тільки не бажаєте бачити, що вся країна і всі галузі працюють за таких умов, особливо правоохоронна система держави. Перевіряючи одне з міністерств і опитуючи по справі начальника юридичного департаменту, в поясненнях останній написав що його основне завдання приймати і перевірити чемодани з грошима, які заносились за певні послуги від депутатів, можновладців і олігархів та передавати їх смотрящому, у нього навіть елементарні поняття в юриспруденції були відсутні.
В галузях, в т.ч. енергетики і нафтогазу, як і олгахічному бізнесі, призначались і призначають людей на ризикові посади, виключно своїх, братів, сестер, чиїхось синків, колишніх прислужників з обслуговування по типу домашніх завхозів, домашніх юристів, домашніх помічників депутатів, ну прямо як Ви це робите зараз.
Тому мабуть і придумана схема запрошення до влади на певні грошові посади в державі, гостей із за кордону. А вся ця профанація з кокурсними призначеннями, застосовується для робочих лошадок державних служак, які за панів, як і дальше виконують роботу.
Панів олігархів навіть не страшить, що інколи навіть гробиться бізнес, його знову відновлюють, але на такі посади все рівно призначаються тільки своїх, адже своїх дітей хоча б, якось необхідно перевчити коли закордонна освіта чи куплена кандидатська не допомогла.
Я багато разів писав про необхідність запровадження конкурсних призначень на державну службу і державні підприємства, можливо за занадто високими критеріями, але призначення мусять відбуватися не тільки за бажанням людини і здачі певного мінімуму, а й певного розуміння, що людина спроможна робити на тій чи іншій посаді, її особистого бачення напрямку роботи, куди вона претендує іти працювати.
Необхідно навести порядок зі своєчасністю і доступністю інформації про оголошення конкурсів в інформаційних ресурсах, участі незацікавлених осіб в проведенні, і їх відкритості для спільноти.
Вами поводяться зустрічі на різні тематики, ну для прикладу з банкірами, вузька спеціалізація, тільки фахівці і всі такі великі і питання ніби зрозумілі здешевлення кредитів, по типу здешевлення квитків на концерт.
Для любого банкіра звичайно краще мати судові важелі, ніж відповідати за шахрайство з фінансовими ресурсами скоєних за участю банківських службовців, легко відібрати вартиру в якогось неплатника – громадянина, і не повернути мільярдні кредити якогось банку.
Кримінальний кодекс уже містить відповідальність за шахрайство і шахрайство з фінансовими ресурсами, диспозиції статей яких необхідно вдосконалити, і забезпечити реальну охорону таких відносин.
Інша сторона дешевих кредитів не в наших банкірах, як і в олігархах, а в висновках фахівців Ваших державних відомств щодо запровадження цивілізованих умов інвестицій, унеможливлення зговорів окремих груп у встановленні ставок, цін тощо, запровадження інструментів контролю Національного банку, прозорої і необтяжливої в адмініструванні податкової плітки, забезпечення умов покращення платоспроможності населення та доступу на цей сегмент європейських і інших країни банківських і кредитно фінансових установ, які за таких умов справді будуть бажати прийти в Україну.
В цьому руслі виникає питання чому всі незаконні вибуття ресурсів з власності в цивілізованих країнах, визначено переважно одним словом крадіжка, а у нас в законодавстві фактично відсутні прямі норми закону, коли на біле можливо сказати чорне, коли не законне вибуття ресурсів з держави не є кримінальним правопорушенням а є цивільно-правовими відносинами, і вирішується не відшкодуванням – поверненням в державу, а тяганиною в судах з державними органами.
Навіть в судах при розгляді любих справ, коли будуть відсутні закладені корупційні складові в законодавстві щодо можливостей неоднозначного тлумачення норм, відпадуть питання всіляких звинувачень на судову систему, судді такі ж люди як і всі ми.
Чому Президент мусить домовлятись про повернення, чи якісь поблажки з боку олігархів для держави, або громади від викраденого, незаконно привласненого.
Де ж наші норми законів які б обмежували можливість утворення монополій і зосередження життєвоважливих для всього народу ресурсів в одних руках, а не заходи контролюючих органів АМКУ, які тільки б’ють по діяльності підприємств, а не тіньових доходах олігархів з цих підприємств, які мусять бути усуненими саме важелями законів, - і не штрафами, а втратою власності через конфіскацію.
Без запровадження кримінальної відповідальності за порушення найбільш важливих відносин, першочергово в нафтогазовому і банківському секторі, ухиленні від оподаткування та порушень антимонопольного законодавства, вже не обійтися.
Так нам непотрібно поліцейської держави, але в першу чергу народу непотрібен грабунок держави.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Кишинський Михайло Олександрович
19 жовтня 2019
2.
Сатановський Анатолій Арсенович
18 жовтня 2019
3.
Книш Ірина Вадимівна
18 жовтня 2019
4.
Гончар Вікторія Олександрівна
17 жовтня 2019
5.
Грінченко Олександр Олександрович
17 жовтня 2019
6.
Журба Сергій Миколайович
17 жовтня 2019
7.
Клочко Олександр Павлович
16 жовтня 2019
8.
Чечоткіна Інна Деонизівна
16 жовтня 2019
9.
Падалиця Сергій Миколайович
16 жовтня 2019
10.
Поворознюк Галина Вячеславівна
16 жовтня 2019
11.
Стойловський Олександр Іванович
15 жовтня 2019
12.
Пронічев Микола Олександрович
15 жовтня 2019
13.
Веремеев Павел Анатольевич
15 жовтня 2019
14.
Усенко Іван Григорович
12 жовтня 2019
14
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено