№22/076560-еп

Реформування матеріально - технічного забезпечення Державної прикордонної служби України.

Автор (ініціатор): Мітронов Іван Вікторович
Дата оприлюднення: 19 жовтня 2019
Можливі напрямки реформування матеріально – технічного забезпечення у Державної прикордонної службі України

Використовувати наявний супутниковий зв’язком, для організації системи матеріально – технічного забезпечення органів охорони Державного кордону України.
Кожному військовослужбовцю та працівнику надати електронну «картку прикордонника», в яку вноситься особисті біометричні дані, військове звання, особистий номер, податковий код, посада, номер військової частини, програмуються дозволи (у відповідності з посадою) на отримання майна, зброї, набоїв, пального, харчів або харчування, грошових коштів, медичних послуг, транспортних засобів, ремонтування та обслуговування техніки, інші матеріальні засоби і послуги.
На кожному пункті видачі майна, надання послуг, підрозділі, складі встановлюється термінал для проведення транзакцій видачі або повернення майна та послуг. Мобільні підрозділи забезпечуються мобільними терміналами інформація з яких передається до центру обчислювання при першій нагоди.
Термінал (мобільний термінал) з’єднується з системою супутникового зв’язку для передачі даних щодо руху військового майна та надання послуг до центрів обробки інформації та обліку господарських операцій.
Центр обліку господарських операцій – виконує функцію інформування керівництва АДПС України стосовно стану матеріально – технічного забезпечення, керує МТ забезпеченням та узагальнення інформації від центрів обробки інформації органів охорони кордону, щодо стану матеріально – технічного забезпечення за ДПСУ, наявність запасів військового майна на базах забезпечення, проводить тендери на закупівлю мана і розрахунки за надання послуг органам охорони кордону, здійснює розподіл військового майна, нараховує та виплачує грошове забезпечення всім військовослужбовцям та робітникам ДПСУ, планує ремонтування майна та будівель, та приймає побудовані об’єкти військової інфраструктури від підрядних організацій, організує та керує підрозділами зв’язку та медичним забезпеченням і установами ДПСУ. Здійснює керівництво автоматичними базами і складами забезпечення. Органи охорони кордону позбавляються права вести фінансову діяльність і тільки забезпечує виплату грошового утримання персоналу ДПСУ.
Регіональні управління скорочується. На їх базі створюються регіональні центри забезпечення підрозділів охорони Державного кордону (автоматичні склади
військового майна).
Впроваджується автоматична телекомунікаційна система обліку та звітності, відстеження переміщення матеріально – технічних засобів, обладнати чипами за технологією RFID все майно. Радіочастотна ідентифікація (далі -RFID) – це безконтактна передача інформації про об’єкт. Всі транспортні засоби та обладнання яке витрачає пальне обладнаються бортовим комп’ютером автоматичного обліку витрати та отримання пального. Для спрощення документообігу облікових документів на всіх друкується QR- код, який забезпечує автоматичне внесення даних документа до облікових програм.
Бази забезпечення облаштовуються автоматичними системами навантаження та обліку майна за рахунок впровадження обладнання майна чипами безконтактної передачі даних за RFID-технологією.
Через «електронні ворота» на шляху прямування колон з військовим майном та технікою стає можливе відстежувати рух колон в реальному часі. Заявки та наряди на забезпечення органів охорони кордону виконуються та завантажуються автоматично.
В органах охорони кордону організовується відділ матеріально – технічного забезпечення зі штабом, до відповідальності якого входить матеріально – технічне, медичне, зв'язок, побутове забезпечення підрозділів, а також всі види ремонтних робіт і евакуації поранених, хворих, обладнання, озброєння та техніці.
Фінансово – економічне забезпечення органах охорони кордону ДПСУ покладається на Центр обліку господарських операцій АДПСУ. Самостійну фінансово – економічну діяльність орган охорони Державного кордону не веде.
Впровадження великої кількості обчислювальної техніці, оптимізація організаційно – штатної структури дозволить скоротити від 200 до 300 посад в кожному прикордонному загоні, та близько 200 посад за кожен регіон, загалом скорочується близько 3600 посад, за рахунок яких можливо збільшити кількість особового складу підрозділів охорони кордону та забезпечення, більш якісно виконувати завдання щодо забезпечення підрозділів ДПСУ, розвантажить керівний склад військових частин ДПСУ від вирішення побутових питань, скоротить витрачання бюджетних коштів на утримання органів охорони кордону ДПСУ.
Задля облаштування складів та підрозділів необхідним обладнанням можливо залучати постачальників військового майна за умови укладання з ними довготривалих військових контрактів з наданням обладнання у лізинг або довготривалу оренду.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Гузь Кирило Петрович
30 жовтня 2019
2.
Мостовий Олександр Віталійович
29 жовтня 2019
3.
Кравченко Лариса Миколаївна
27 жовтня 2019
4.
Мартинюк Сергій Володимирович
26 жовтня 2019
5.
Соколов Володимир Анатолійович
25 жовтня 2019
6.
Головня Ольга Олександрівна
24 жовтня 2019
7.
Іткін Дмитро Феліксович
24 жовтня 2019
8.
Савенок Едуард Ігорович
24 жовтня 2019
9.
Соляник Анатолій Іванович
23 жовтня 2019
10.
Цапенко Богдан Дмитрович
23 жовтня 2019
11.
Лазебний Артур Васильович
23 жовтня 2019
12.
Степаненко Артур Володимирович
22 жовтня 2019
13.
Демчук Юлія Ігорівна
22 жовтня 2019
14.
Чечоткіна Інна Деонизівна
22 жовтня 2019
15.
Партига Павло Володимирович
21 жовтня 2019
16.
Шевченко Віталій Миколайович
21 жовтня 2019
17.
Чернецька Анастасія Олегівна
21 жовтня 2019
18.
Харакоз Сергій Олександрович
20 жовтня 2019
19.
Деримарко Володимир Михайлович
20 жовтня 2019
20.
Токарєв Юрій Георгійович
20 жовтня 2019
21.
Пивоварова Лариса Володимирівна
20 жовтня 2019
22.
Скорік Ігор Петрович
20 жовтня 2019
23.
Грінченко Олександр Олександрович
19 жовтня 2019
24.
Лівадній Микола Андрійович
19 жовтня 2019
25.
Мелашкін Олександр Вадимович
19 жовтня 2019
26.
Мітронов Іван Вікторович
18 жовтня 2019
26
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено