Get Microsoft Silverlight
№22/079784-еп

Припинити порушення чинного законодавства,а саме: статті 49 Конституції України, статті 16 Закону України «Основ законодавства України про охорону здоров’я» та не приймати рішення на сесії міської ради про реорганізацію Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня № 2» Дніпровської міської ради з припиненням як юридичної особи шляхом приєднання до Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня № 5» Дніпровської міської ради.

Автор (ініціатор): Кравцова Марина Євгенівна
Дата оприлюднення: 29 листопада 2019
Відповідно до проекту рішення сесії по даному питанню пропонується реорганізувати Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча клінічна лікарня № 2» Дніпровської міської ради з припиненням як юридичної особи шляхом приєднання до Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня № 5» Дніпровської міської ради.
Внаслідок реорганізації, Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча клінічна лікарня № 2» Дніпровської міської ради припинить свою діяльність як юридична особа з усіма відповідними наслідками. Тобто, комунальний медичний заклад буде закрито і мережа медичних закладів міста буде скорочена.
Статтею 49 Конституції України визначено, що «існуюча мережа державних та комунальних закладів охорони здоров’я не може бути скорочена»
Статтею 16 Закону України «Основ законодавства України про охорону здоров’я»,
мережа державних і комунальних закладів охорони здоров'я формується з урахуванням потреб населення у медичному обслуговуванні, необхідності забезпечення належної якості такого обслуговування, своєчасності, доступності для громадян, ефективного використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів. Існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена.
Таким чином, органи місцевої влади та місцевого самоврядування при прийнятті рішення щодо реорганізації медичних закладів державної та комунальної форми власності, повинні керуватися вимогами Конституції України та Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я». Тобто, здійснювати реорганізацію медичного закладу у спосіб, який не призведе до припинення юридичної особи і, як наслідок, до скорочення існуючої мережі державних та комунальних закладів охорони здоров’я.
Лікарня розвивалась, трансформувалась, відповідаючи вимогам часу, та на сьогоднішній день є багатопрофільною дитячою лікарнею, яка надає вторинну (спеціалізовану) допомогу дітям всіх районів міста Дніпра в амбулаторних та стаціонарних умовах.
Лікарня має вагомий кадровий потенціал та надає допомогу дітям міста майже за всіма спеціальностями (педіатрія, дитяча хірургія, анестезіологія, гастроентерологія, гінекологія, дерматовенерологія, ендокринологія, імунологія, кардіоревматологія, неврологія, нефрологія, отоларингологія, офтальмологія, пульмонологія, медична психологія, ендоскопія, лабораторна діагностика, лікувальна фізкультура, рентгенологія, ультразвукова діагностика, фізіотерапія, функціональна діагностика).
В штаті лікарні працюють 4 позаштатних міських фахівців - експертів ( 3 кандидати медичних наук.
В структурі лікарні успішно функціонує найпотужніша у місті дитяча консультативно-діагностична поліклініка, в якій надається медична допомога за 15 лікарськими спеціальностями 19 лікарями, з денним стаціонаром.
В лікарні успішно функціонує єдине серед дитячих лікарень міста відділення дитячої хірургії, ендоскопічний центр.
В багатопрофільному стаціонарі лікуються діти міста з кардіологічною, пульмонологічною, нефрологічною, гастроентерологічною патологією, з гострими захворюваннями дихальної системи, надається довготривала стаціонарна паліативна допомога важко хворим дітям-інвалідам, вихованцям спеціалізованого дитячого будинку.
Діагностична база, оснащена сучасним обладнанням, дозволяє виконувати широкий спектр досліджень.
В лікарні надається допомога за державними та місцевими програмами важкохворим дітям з орфанними та хронічними захворюваннями
Лікарня має статус ВООЗ - «Лікарня, доброзичлива до дитини».
Все вищезазначене свідчить про високий рівень довіри до лікарні № 2 серед населення міста Дніпра.
Також, з урахуванням вимог медичної реформи та оптимізації роботи лікарні, з моменту переходу лікарні на утримання міської ради (за період з 2018-2019рр.) було вже скорочено на 40% ліжкового фонду лікарні та скорочено штатний розпис.
Тому звертаємо увагу, що рішення, яке пропонується на розгляд сесії Дніпровської міської ради про припинення існування лікарні взагалі, може створити передумови для зростання соціальної напруги серед жителів району та міста в цілому, що обслуговуються дитячою лікарнею № 2.
Крім того, в умовах запровадження медичної реформи, скорочення існуючої мережі закладів охорони здоров’я, позбавляє жителів міста самостійно обирати, де їм отримувати медичну допомогу, що суперечить принципам, закладеним в медичну реформу.
До того ж, внаслідок припинення існування дитячої лікарні № 2, велика кількість працівників лікарні просто втратить роботу.
Таким чином, рішення що виноситься на розгляд чергової сесії Дніпровської міської ради про припинення юридичної особи – Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня № 2» ДМР шляхом приєднання до КНП «Міська дитяча клінічна лікарня № 5» ДМР, суперечить нормам Конституції України, діючому законодавству України, економічно необґрунтоване та може мати негативні соціальні наслідки
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Вепріков Олександр Васильович
29 лютого 2020
2.
Романенко Оксана Олександрівна
28 лютого 2020
3.
Деркач Сергій Геннадійович
28 лютого 2020
4.
Постольник Ніна Михайлівна
27 лютого 2020
5.
Хамадж Наталя Вікторівна
27 лютого 2020
6.
Лєвєнцов Олександр Миколайович
27 лютого 2020
7.
Токовенко Ольга Петрівна
26 лютого 2020
8.
Неїлик Галина Михайлівна
25 лютого 2020
9.
Сташук Сергій Федорович
21 лютого 2020
10.
Манелюк Катерина Іванівна
20 лютого 2020
11.
Краєва Наталія Миколаївна
20 лютого 2020
12.
Алексієнко Наталія Юріївна
19 лютого 2020
13.
Григоренко Юрій Анатолійович
19 лютого 2020
14.
Абрамчук Володимир Миколайович
18 лютого 2020
15.
Ляшенко Сергій Васильович
17 лютого 2020
16.
Сідельнікова Марина Валентинівна
13 лютого 2020
17.
Тараканов Андрій Леонідович
10 лютого 2020
18.
Стогова Надія Анатоліївна
09 лютого 2020
19.
Осецька Ірина Вікторівна
09 лютого 2020
20.
Дячишина Тетяна Віталіївна
09 лютого 2020
21.
Мороз Ніна Юріївна
08 лютого 2020
22.
Цуканова Інна Вячеславівна
07 лютого 2020
23.
Лукаш Олексій Васильович
06 лютого 2020
24.
Золотоверха Ольга Володимирівна
04 лютого 2020
25.
Шевченко Олена Вікторівна
02 лютого 2020
26.
Пушкар Олександр Вікторович
01 лютого 2020
27.
Алексеєва Валерія Володимирівна
31 січня 2020
28.
Бондар Вадим Миколайович
31 січня 2020
29.
В'язовий Вячеслав Вікторович
31 січня 2020
30.
Ключников Роман Иванович
29 січня 2020
585
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено