Послуги Смілянського занадто дорого коштують для підприємства Укрпошта та споживачів.
За час роботи Смілянського жодним чином не було підвищено швидкість доставки міжнародних відправлень (саме посилок) до іноземних держав. Замість задекларованих 7-14 днів (Авіа), посилки доставляються (США, Канада)у середньому 15-25 днів, а останнім часом до 40-50 днів.
Відсутня будь-яка відповідальність підприємства за затримки відправлень.
Він жодним чином не налагодив взаємодію з митною службою, не створив жодного підрозділу, який би у постійній взаємодії з митницею пришвидшував би її роботу. Трапляються випадки затримки посилок митницею до 20 днів, при граничному строку в 10 діб, що на мою думку, і так занадто.
Система відстеження відправлень не може показати в реальному часі місцезнаходження відправлення. Робота у напрямку покращення системи відстеження не ведеться.
Скоротити в декілька разів кол центр Укрпошти, як непотрібний. Жодної консультації та допомоги у розшуку відправлень вони не надають, а тільки радять самому звернутися до митниці (жодного зі 100-150 разів телефони митниці, вказані на сайті Укрпошти, не відповіли) або самостійно сформувати заявку на розшук загубленого відправлення, хоча вся інформація про мох відправлення є в особистому кабінеті, звідки могла б потрапляти зразу до оператора.
Зауважень безліч, а робота ведеться у якихось, мабуть, інших напрямках. Лише заробітну плату пан Смілянський підвищує собі регулярно. Вже майже 1.9 млн/міс. Чи не занадто за таку роботу, а може бездіяльність?