• 1-5 клас
1 клас – тіж самі предмети, що і зараз, але без Англійської мови.
2-5 клас – теж саме що і зараз, але без Біології, Хімії, Фізики, Геометрії.
• 6 – 8 клас
А тут вже робити координальні зміни. Такі предмети як: Біологія, Хімія, Фізика ввести у 8 класі,але тільки базовий рівень що б учень міг зрозуміти чи цікаво йому це чи ні . Такі предмети як Геометрія вивести взагалі із навчальної програми, томущо вони не допоможуть у реальному житті, абсолютно нічим, якщо ти захочеш бути конструктором то це ти зможеш навчитися у інституті. Ввести починаючи із 8 клас предмет – Перша медична допомога, але це не повинні бути терміни, це повинна бути саме практика, і навчання повинно відбуватися поступово, починаючи із обробки рани і закінчуючи більш складними маніпуляціями. На такому предметі як Трудове навчання вивчати не терміни і обробку на верстатах, а те що може знабитися у ральному житті, наприклад – полагодити поличку, навчити користуватися лічильником і взагалі навчити дитину вміти правильно використовувати свої руки, дівчат на Трудовому навчанні не вчити вишивати рушники і робити вазони з бісеру, а вчити зашивати дірки у одежі, готувати їжу і т.д. Але вводити цей предмет лише у 8 або 9 класі, томущо до цього дитина ці 45 хв. + 5 хв. перерви може витратити на щось більш цікаве і корисне. На таких предметах як Географія не вивчати історію Географії, а вивчати саме Географію. А також ввести Математику, але не таку яка вона є зараз, з зубрінням теорем, формул, а Математику яка буде складатися з: базової Математики, логічних завдань, базове розуміння того , що таке кредит, розтрочка.Також обов’зковим є Правознавство і Сімейне життя. Далі теж саме, що і зараз.
• 9 – 10 клас
Після 8 класу і здачі ДПА, учень сам повинен обрати ту спеціальність яку він хотів би вивчати у інституті. І далі до вибраного направлення вивчати загальні предмети та те що потрібно учню, за полегшеною програмою, (наприклад: поступив на Медичне – додається предмет Біологія) і після вступу у інститут вже починається вивчення цього предмета за поглибленою программою. Усі інші направлення яких не має у інститутах можна вивчати у колледжах, ПТУ після 8 класу.
• ДПА і ЗНО
Повністю відмінити ДПА після початкової школи.
ДПА після 8 класу повинно складатися із Української мови(диктант), Математики( звісно полегшеної програми ).
ЗНО повинно містити: Першу медичну допомогу, та основний предмет обраної спеціальності. Що до ЗНО у колледжах та Професійно- Технічних училищах, ЗНО проводити після 2 курса,семестра. Такі предмети як Математика та Українська мова, не здавати, томущо вони здавалися на ДПА. ( Якщо учень розуміє що він погано написав ДПА, або ЗНО він може перездати його на наступний рік за додаткову плату).
• Доповнення
Заборонити використання телефона під час уроків ( на перервах можна користуватися, здавати телефони у спеціальне місце перед уроком ). Вчитель під час непорозуміння із учнем, повинен відвести його до деректора(замісника). Якщо учень відмовлюється повинні бути викликані батьки, або поліція.
Кожен урок повинен тривати починаючи з 6 класу – 1 годину. І в день повинно бути 5-6 уроків. Томущо 45 хвилин не вистачає для опрацювання матеріалу, і зараз в багатьох випадках школярі повинні залишатися після уроку тому що “ вчитель не всит пояснити матеріал”. А токаж велика перева після 3 уроку повинна тривати 1 годину.
Для того щоб поступити у Інститут після 10 класу – у тебе перевірять як ти здав ДПА з Української мови, Математики, та ЗНО відповідно до обраної професії. Далі це все підраховується у середній бал і якщо ти пройшов бар’єр ти вступаєш без ніяких вступних екзаменів(які зазвичай є корупційними).
• Я підрахував, що якщо створити мобільний додаток у якому будуть завантажені усі книжки, і учень починаючи з 5 класу зможе обирати між тим щоб носити 6 книжок,і тим щоб носити телефон, як це зроблено у США та інших країнах ЄС, Україна зможе економити сотні мільйонів доларів. Проте якщо учень не хочи вчитися через телефон школа видасть йому набір підручників.