№22/083208-еп

Система навчання

Автор (ініціатор): Кравчик Максим Віталійович
Дата оприлюднення: 21 січня 2020
• 1-5 клас
1 клас – тіж самі предмети, що і зараз, але без Англійської мови.
2-5 клас – теж саме що і зараз, але без Біології, Хімії, Фізики, Геометрії.
• 6 – 8 клас
А тут вже робити координальні зміни. Такі предмети як: Біологія, Хімія, Фізика ввести у 8 класі,але тільки базовий рівень що б учень міг зрозуміти чи цікаво йому це чи ні . Такі предмети як Геометрія вивести взагалі із навчальної програми, томущо вони не допоможуть у реальному житті, абсолютно нічим, якщо ти захочеш бути конструктором то це ти зможеш навчитися у інституті. Ввести починаючи із 8 клас предмет – Перша медична допомога, але це не повинні бути терміни, це повинна бути саме практика, і навчання повинно відбуватися поступово, починаючи із обробки рани і закінчуючи більш складними маніпуляціями. На такому предметі як Трудове навчання вивчати не терміни і обробку на верстатах, а те що може знабитися у ральному житті, наприклад – полагодити поличку, навчити користуватися лічильником і взагалі навчити дитину вміти правильно використовувати свої руки, дівчат на Трудовому навчанні не вчити вишивати рушники і робити вазони з бісеру, а вчити зашивати дірки у одежі, готувати їжу і т.д. Але вводити цей предмет лише у 8 або 9 класі, томущо до цього дитина ці 45 хв. + 5 хв. перерви може витратити на щось більш цікаве і корисне. На таких предметах як Географія не вивчати історію Географії, а вивчати саме Географію. А також ввести Математику, але не таку яка вона є зараз, з зубрінням теорем, формул, а Математику яка буде складатися з: базової Математики, логічних завдань, базове розуміння того , що таке кредит, розтрочка.Також обов’зковим є Правознавство і Сімейне життя. Далі теж саме, що і зараз.
• 9 – 10 клас
Після 8 класу і здачі ДПА, учень сам повинен обрати ту спеціальність яку він хотів би вивчати у інституті. І далі до вибраного направлення вивчати загальні предмети та те що потрібно учню, за полегшеною програмою, (наприклад: поступив на Медичне – додається предмет Біологія) і після вступу у інститут вже починається вивчення цього предмета за поглибленою программою. Усі інші направлення яких не має у інститутах можна вивчати у колледжах, ПТУ після 8 класу.
• ДПА і ЗНО
Повністю відмінити ДПА після початкової школи.
ДПА після 8 класу повинно складатися із Української мови(диктант), Математики( звісно полегшеної програми ).
ЗНО повинно містити: Першу медичну допомогу, та основний предмет обраної спеціальності. Що до ЗНО у колледжах та Професійно- Технічних училищах, ЗНО проводити після 2 курса,семестра. Такі предмети як Математика та Українська мова, не здавати, томущо вони здавалися на ДПА. ( Якщо учень розуміє що він погано написав ДПА, або ЗНО він може перездати його на наступний рік за додаткову плату).
• Доповнення
Заборонити використання телефона під час уроків ( на перервах можна користуватися, здавати телефони у спеціальне місце перед уроком ). Вчитель під час непорозуміння із учнем, повинен відвести його до деректора(замісника). Якщо учень відмовлюється повинні бути викликані батьки, або поліція.
Кожен урок повинен тривати починаючи з 6 класу – 1 годину. І в день повинно бути 5-6 уроків. Томущо 45 хвилин не вистачає для опрацювання матеріалу, і зараз в багатьох випадках школярі повинні залишатися після уроку тому що “ вчитель не всит пояснити матеріал”. А токаж велика перева після 3 уроку повинна тривати 1 годину.
Для того щоб поступити у Інститут після 10 класу – у тебе перевірять як ти здав ДПА з Української мови, Математики, та ЗНО відповідно до обраної професії. Далі це все підраховується у середній бал і якщо ти пройшов бар’єр ти вступаєш без ніяких вступних екзаменів(які зазвичай є корупційними).
• Я підрахував, що якщо створити мобільний додаток у якому будуть завантажені усі книжки, і учень починаючи з 5 класу зможе обирати між тим щоб носити 6 книжок,і тим щоб носити телефон, як це зроблено у США та інших країнах ЄС, Україна зможе економити сотні мільйонів доларів. Проте якщо учень не хочи вчитися через телефон школа видасть йому набір підручників.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Гладиш Андрій Михайлович
18 квітня 2020
2.
Григоренко Тетяна Вікторівна
15 лютого 2020
3.
Діну Діана Сергіївна
07 лютого 2020
4.
Ковалева Наталья Валерьевна
31 січня 2020
5.
Романішина Юлія Анатоліївна
28 січня 2020
6.
Дзизиль Віра Олександрівна
27 січня 2020
7.
Кій Олена Миколаївна
27 січня 2020
8.
Євдоченко Людмила Іванівна
27 січня 2020
9.
Романенко Олександра Юріївна
26 січня 2020
10.
Пермінова Юлія Сергіївна
26 січня 2020
11.
Цилюрик Ольга Віталіївна
26 січня 2020
12.
Шабельник Оксана Ігорівна
26 січня 2020
13.
Соколова Людмила Вікторівна
25 січня 2020
14.
Кишинський Михайло Олександрович
25 січня 2020
15.
Куліш Анастасія Євгеніївна
25 січня 2020
16.
Хохода Світлана Ярославівна
24 січня 2020
17.
Кириченко Надія Миколаївна
23 січня 2020
18.
Татомир Ольга Сергіївна
22 січня 2020
19.
Ташевський Сергій Володимирович
22 січня 2020
20.
Бадах Жанна Ігорівна
22 січня 2020
21.
Замогильний Олександр Юрійович
22 січня 2020
22.
Ридванська Євгенія Олександрівна
21 січня 2020
23.
Дворниченко Ольга Анатоліївна
21 січня 2020
24.
Щербаченя Володимир Володимирович
21 січня 2020
25.
Авраамова Емманнуелла-Еліана Віталіївна
21 січня 2020
26.
Кирилко Віта Валеріївна
21 січня 2020
27.
Падалиця Сергій Миколайович
21 січня 2020
28.
Заколодна Олена Геннадіївна
21 січня 2020
29.
Ізбаш Ірина Валентинівна
21 січня 2020
30.
Кравчик Максим Віталійович
20 січня 2020
30
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено