ЩОДО ПОСИЛЕННЯ ПРЕЗИДЕНТСЬКОГО КОНТРОЛЮ ЗА РУХОМ ЗАКОНОПРОЕКТУ 1013 "ПРО СКАСУВАННЯ АДВОКАТСЬКОЇ МОНОПОЛІЇ" ТА ЗВЕРНЕННЯ УВАГИ ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ, РАЗОМ ІЗ ПРИЙНЯТТЯМ ДАНОГО ЗАКОНУ, НЕВІДКЛАДНОГО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПРОЦЕСУАЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В ЧАСТИНІ ПРЕДСТАВНИЦТВА ІНТЕРЕСІВ У СУДАХ.
№22/087884-еп
ЩОДО ПОСИЛЕННЯ ПРЕЗИДЕНТСЬКОГО КОНТРОЛЮ ЗА РУХОМ ЗАКОНОПРОЕКТУ 1013 "ПРО СКАСУВАННЯ АДВОКАТСЬКОЇ МОНОПОЛІЇ" ТА ЗВЕРНЕННЯ УВАГИ ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ, РАЗОМ ІЗ ПРИЙНЯТТЯМ ДАНОГО ЗАКОНУ, НЕВІДКЛАДНОГО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПРОЦЕСУАЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В ЧАСТИНІ ПРЕДСТАВНИЦТВА ІНТЕРЕСІВ У СУДАХ.
Автор (ініціатор): Шевчук-Єрмошин Олександр Сергійович
Володимире Олександрович!
Щодо Вашого проекту Закону України від 29.08.2019 № 1013 "Щодо скасування адвокатської монополії" - наразі цей законопроект подолав усі етапи щоб бути прийнятим в цілому і наприкінці лютого 2020 року мав бути винесений на голосування в Раду. Однак, місяц лютий майже сплив, а проект так і не було внесено до Ради. І зараз немає актуальної інформації щодо його стану.
БУДЬ-ЛАСКА НЕ ПРИБИРАЙТЕ "РУКУ З ПУЛЬСУ" щодо цього законопроекту аж до ПОКИ ЙОГО НЕ БУДЕ ПРОГОЛОСОВАНО В ЦІЛОМУ ЯК ЗАКОН - це порятунок для величезної кількості звичайних українців щодо судового захисту та відстоювання своїх прав шляхом представництва інтересів.
Нинішня редакція статті 131-2 Конституції України, незважаючи на висновки КСУ того часу, є абсолютно антиконституційною та такою, що звужує права на судових захист або взагалі позбавляє такого права великий відсоток населення країни.
Реальний приклад: за оформлену Шкоду Фабію в кредит у 2008 році вартістю 15000 доларів США, у 2019 році, ігноруючи рішення суду апеляційної інстанції, через використання процедури виконавчого напису нотаріуса, примусово вилучають автомобіль та стягують заборгованість вже... у 570 000 гривень". Відповідач - моя мати, інвалід ІІ групи, яка оформила цей автокредит у 2008 році на себе, але питання тут у тому, що відповідно до змін у законодавстві я не можу прдставляти її інтереси у суді через вигадану суму боргу майже в шістсот тисяч гривень.
ЦЕ РЕАЛЬНИЙ ПРИКЛАД ТОГО, ЯК ЧИННА РЕДАКЦІЯ СТАТТІ 131-2 КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ ПОЗБАВЛЯЄ ПРАВА НА СУДОВИХ ЗАХИСТ ЗВИЧАЙНИХ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ !!!
І ЗАУВАЖЕННЯ ЩОДО зазначеного законопроекту. Зміною редакції статті 131-2 Конституції України мета не буде досягнута з огляду на те, що процесуальним законодавством України "продубльовано" АДВОКАТСЬКУ МОНОПОЛІЮ, зокрема, статтею 60 Цивільного процесуального кодексу України також визначається хто може здійснювати представництво у суді.
З диспозиції частини 1 статті 60 ЦПК випливає що "представником у суді може бути адвокат або законний представник".
ЧЕРЕЗ ЩО РАЗОМ ІЗ ПРИЙНЯТТЯМ ЗАКОНОПРОЕКТУ 1013 ВКРАЙ НЕОБХІДНО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ У ПРОЦЕСУАЛЬНЕ ЗАКОНОДАВСТВО, ЗОКРЕМА, ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС, КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА ТА ГОСПОДАРСЬКИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС В ЧАСТИНІ ПРЕДСТАВНИЦТВА ОСІБ У СУДАХ.
ЩОДО ПОСИЛЕННЯ ПРЕЗИДЕНТСЬКОГО КОНТРОЛЮ ЗА РУХОМ ЗАКОНОПРОЕКТУ 1013 "ПРО СКАСУВАННЯ АДВОКАТСЬКОЇ МОНОПОЛІЇ" ТА ЗВЕРНЕННЯ УВАГИ ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ, РАЗОМ ІЗ ПРИЙНЯТТЯМ ДАНОГО ЗАКОНУ, НЕВІДКЛАДНОГО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПРОЦЕСУАЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В ЧАСТИНІ ПРЕДСТАВНИЦТВА ІНТЕРЕСІВ У СУДАХ.