Заборонити створення виділеної смуги для руху маршрутних транспортних засобів на дорогах де для одностороннього руху виділено меньше трьох смуг з метою уникнення великої кількості додаткових заторів та зменшенню часу пересування автомобилей на дорогах.
№22/095996-еп
Заборонити створення виділеної смуги для руху маршрутних транспортних засобів на дорогах де для одностороннього руху виділено меньше трьох смуг з метою уникнення великої кількості додаткових заторів та зменшенню часу пересування автомобилей на дорогах.
Останнім часом через створення виділеної смуги для руху маршрутних транспортних засобів на дорогах з двома смугами, пересуватись по місту Львову стало в 1,5-2 рази довше ніж раніше, і це враховуючи, що загальна кількість автомобилей під час карантину стала меньшою! Основною причиною є критичне обмеження кількості полос руху для немаршрутних транспортних засобів до одної на дорозі, де для одностороннього руху виділено дві смуги. Це створює в два рази більші корки, особливо на світлофорах (в той час як полоса для автобусів майже пуста), а також в 1,5-2(до 12-15км/год) рази зменшує середню швидкість пересування автомобілем по місту. При знятті карантину та збільшенні кількості на дорогах легкових автомобилей це створить транспортний коллапс у місті. Тому вимагаємо заборонити створення виділеної смуги для руху маршрутних транспортних засобів на дорогах, де для одностороннього руху виділено меньше трьох смуг з метою уникнення великої кількості додаткових заторів, та зменшенню часу пересування автомобилей на дорогах. Також вимагаємо відмінити існуючи виділення смуг для руху маршрутних транспортних засобів на дорогах, де для одностороннього руху існує меньше трьох смуг, як дискримінаційні та створючих значні обмеження для маневреності та оптимізації руху транспорту.
Заборонити створення виділеної смуги для руху маршрутних транспортних засобів на дорогах де для одностороннього руху виділено меньше трьох смуг з метою уникнення великої кількості додаткових заторів та зменшенню часу пересування автомобилей на дорогах.