Доброго дня! Питання стосується всієї України і проведення Зовнішнього Незалежного оцінювання під час епідемії. Незважаючи на проблеми становлення України як цивілізованої держави можна назвати не один приклад позитивних змін досягнутих в різні роки різними "попередниками". До таких змін можна віднести збільшення природно заповідного фонду (зараз це до 7% території держави) і впровадження ЗНО в освіті. Відміняти його зараз не можна.
№22/098696-еп
Доброго дня! Питання стосується всієї України і проведення Зовнішнього Незалежного оцінювання під час епідемії. Незважаючи на проблеми становлення України як цивілізованої держави можна назвати не один приклад позитивних змін досягнутих в різні роки різними "попередниками". До таких змін можна віднести збільшення природно заповідного фонду (зараз це до 7% території держави) і впровадження ЗНО в освіті. Відміняти його зараз не можна.
Незважаючи на проблеми становлення України як цивілізованої держави можна назвати не один приклад позитивних змін досягнутих в різні роки різними "попередниками". До таких змін можна віднести збільшення природно заповідного фонду (зараз це до 7% території держави) і впровадження ЗНО в освіті. Відміняти ЗНО це шлях найлейгшого спротиву, дуже зручний для чиновників, які звикли відсиджуватись, а не діяти. Однак шкода від відміни ЗНО значно перевищить імовірного небезпеку (молоді люди більш міцні і прибезпечній організації нічого поганого не трапиться). Потрібно провести ЗНО у запропоновані строки щоб не вносити дезорганізацію в процес. Тому що :
1) не розроблено прозорого не корупційного способу для прийомe у ВУЗи без ЗНО та і щоб підготувати хоч які небудь іспити потрібно багато часу
2) Буде знівельовано зусилля обдарованих дітей - майбутніх видатних вчених, лікарів, урядовців... а Україна втратить імідж держави у якої в освіті мінімінізовано корупцію, а молоді люди мають справедливий доступ до вищої освіти.
Відмінити ЗНО найлегший спосіб, але буде багато нарікань. В дні що залишились краще продумати організацію безпеки на пунктах ЗНО. Міністерство освіти оголошує забезпечення масками і інші заходи. Але можна наприклад організувати щоб двері до аудиторій і вхідні двері були відкриті весь час поки не зайдуть всі діти. По закінченні тестування двері одноразово відкриє черговий (просто і ефективно).
Можливо варто подумати про скасування державної підсумкової атестації у 11 класах як це зроблено у 9 і 4 класах, виїзд на ЗНО зробити добровільним (при допомозі школи і органів місцевого самоврядування.) В такому разі на ЗНО поїдуть лише випусники що мріють вступити до ВУЗів (це зменшить кількість дітей на пунктах тестування на 1\4). Проти останнього варіанту виступає міністерство освіти і науки так як знання випускників все ж варто перевіряти шляхом ДПА (і не в школі)
Думайте! Швидко приймайте рішення що не забороняють, а ефективно коригують ситуацію. Бажаю успіхів, ефективних рішень у всіх сферах життя українського народу!
Доброго дня! Питання стосується всієї України і проведення Зовнішнього Незалежного оцінювання під час епідемії. Незважаючи на проблеми становлення України як цивілізованої держави можна назвати не один приклад позитивних змін досягнутих в різні роки різними "попередниками". До таких змін можна віднести збільшення природно заповідного фонду (зараз це до 7% території держави) і впровадження ЗНО в освіті. Відміняти його зараз не можна.