№22/098774-еп

Недоцільність проведення ЄВІ з іноземних мов, що призводить до загрози здоров'ю та недоцільному обмеженню. Прошу: 1) відмінити ЄВІ у зв'язку з пандемією; 2) відмінити ЄВІ у зв'язку необхідністю складання в іншому місці (в основному це обласні центри), що призводить до масового переміщення людей (навіть люди, мої знайомі, які обрали рідне місто Київ, необхідно складати ЄВІ в м.Ірпінь та м.Бровари); 3) у разі нагальної необхідності провести адекватну альтернативу тестування для вступу до магіструтари відповідно до напрямку навчання (основні причини вказані в повторно розміщеному тексті петиції від автора: Заїка Валерія Владиславівна)

Автор (ініціатор): Чигрин Олександр Олександрович
Дата оприлюднення: 25 червня 2020
Прошу:
1) відмінити ЄВІ у зв'язку з пандемією;
2) відмінити ЄВІ у зв'язку необхідністю складання в іншому місці (в основному це обласні центри), що призводить до масового переміщення людей (навіть люди, мої знайомі, які обрали рідне місто Київ, необхідно складати ЄВІ в м.Ірпінь та м.Бровари);
3) у разі нагальної необхідності провести адекватну альтернативу тестування для вступу до магіструтари відповідно до напрямку навчання (основні причини вказані в повторно розміщеному тексті петиції від автора: Заїка Валерія Владиславівна)

!!!
Прошу повторно розглянути текст петиції, викладеної на сторінці петицій до КМУ:
https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/View/3338

"""
Петиція №41/003338-20еп
Дата створення: 16 лютого 2020 р.
Автор: Заїка Валерія Владиславівна

Молодь України звертається щодо проблеми, яка стосується змінення «Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти в Україні в 2020 році». Відповідно до цих умов, цього року вводиться обов'язкове складання Єдиного вступного іспиту для вступу до магістратури. За офіційними джерелами, в 2018-тому році обов'язкове ЗНО було введено для 18 спеціальностей, в 2019-тому році - для 32, а вже в 2020-тому - для більш, ніж 80 спеціальностей. У 2019-тому році це призвело до того, що майже з 56 тисяч випускників баклаврату 32% абітурієнтів не набрали пороговий бал для складання іспиту і не змогли вступити до магістратури.
Аргументом для введення таких змін вважається додаткове стимулювання вивчення студентами іноземних мов. Однак, звірившись з навчальними планами університетів, ми виявили, що на багатьох спеціальностях, що не є пов’язаними з іноземними мовами, вивчення англійської мови є лише на 1-2 курсі і забезпечує лише початковий рівень А1-А2, котрого недостатньо для успішного складання ЗНО після закінчення бакалаврату. А отже, необхідність складання іспиту з іноземної мови фактично примусить усіх студентів вивчати іноземні мови додатково, що не тільки збільшить фінансове навантаження на і так економічно незахищений пласт населення, але й потенційно зменшить компетенцію майбутніх спеціалістів через те, що вивченню дійсно необхідних для майбутньої праці дисциплін доведеться приділяти меншу увагу.
Більш того, у разі якщо студент не склав іспит під час основної сесії, він втрачає право на отримання бюджетного місця, що знову ставить його перед необхідністю пошуку додаткових джерел прибутку за рахунок власне навчального процесу, навіть у тому випадку, якщо ЗНО було успішно їм складене на додатковій сесії. Також не можемо не відмітити, що у багатьох випадках диплом про закінчення магістратури надає молодому спеціалістові додаткову перевагу в отриманні робочого місця, і фактично певний відсоток гарантовано втратить цю перевагу через недостатній рівень володіння іноземними мовами, яка для успішної праці у багатьох галузях взагалі не є необхідною.
Що саме, на нашу думку, необхідно зробити для виправлення вищевказанних нами проблем:
1) переглянути навчальні плани в університетах та ввести обов'язкову іноземну мову на усіх курсах навчання (з 1 по 4 курс), забезпечивши тим самим адекватну підготовку студентів усіх спеціальностей;
2) переглянути Умови прийому на навчання у ЗВО стосовно складання іноземної мови для вступу на спеціальності для праці, за якими вона не є профільною дисципліною;
3) забезпечити підтримку ЗВО студентів щодо участі у інтернаціоналізації освіти (програми обміну студентів, стажування у іноземних ЗВО, участь у літніх та зимових школах, стажування у іноземних ЗВО), таким чином студенти матимуть додатковий позитивний чинник для вивчення іноземної мови.
"""
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Смаглюк Володимир Олександрович
16 липня 2020
2.
Гайдукевич Людмила Павлівна
15 липня 2020
3.
Колмикова Ірина Володимирівна
14 липня 2020
4.
Бондаренко Вікторія Сергіївна
14 липня 2020
5.
Гречка Віталій Васильович
12 липня 2020
6.
Безрук Виталий Александрович
12 липня 2020
7.
Кириченко Олексій Юрійович
12 липня 2020
8.
Шевченко Петр Арсеньевич
12 липня 2020
9.
Лиман Александр Григорьевич
12 липня 2020
10.
Снігур Максим Сергійович
11 липня 2020
11.
Синицина Олександра Олександрівна
10 липня 2020
12.
Воронин Владимир Павлович
10 липня 2020
13.
Шаклин Александр Владимирович
10 липня 2020
14.
Митропольська Катерина Сергіївна
09 липня 2020
15.
Лісовий Вадим Миколайович
09 липня 2020
16.
Тимченко Тетяна Олександрівна
06 липня 2020
17.
Яроцька Ольга Володимирiвна
05 липня 2020
18.
Василинюк Едуард Богданович
04 липня 2020
19.
Фьодорова Вікторія Миколаївна
02 липня 2020
20.
Потерлевич Юлія Вікторівна
01 липня 2020
21.
Білак Василь Іванович
30 червня 2020
22.
Шаталова Анна Андреивна
29 червня 2020
23.
Ярошенко Яна Павлівна
28 червня 2020
24.
Колесник Світлана Валеріївна
27 червня 2020
25.
Тіракьян Сергій Гаврилович
26 червня 2020
26.
Авраамова Емманнуелла-Еліана Віталіївна
25 червня 2020
27.
Чигрин Олександр Олександрович
17 червня 2020
27
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено